در حال بارگذاری ...

مجید مژدهی «با زخمی بر شانه هایش» به صحنه می‌رود

«با زخمی بر شانه هایش» از یک الی پنج مهر در ۷ نوبت در سالن شهید انصاری(وارش) مجتمع فرهنگی- هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش «با زخمی بر شانه‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی و با همکاری بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش آمده است: در اروندرود و در شب عملیات، جلال شریفی، جانِ دوست و همرزم خود رضا را که بسیار ترسیده نجات می‌دهد و خود از ناحیه شانه مصدوم می‌شود و به آب می‌افتد. اما هرگز تنش از آب بیرون نمی‌آید و حالا 7 سال است که مفقود است و همسرش که تازه 15روز بود که با جلال ازدواج کرده، سالهاست که چشم به راه بازگشت جلال است و از سویی کابوس شب عملیات، رضا را برآن داشته تا دوره غواصی ببیند و نیت می‌کند که برای جست و جو سالی یک بار به اروندرود برود. از سویی دل در گرو همسر همرزم خود دارد و چند باری از او خواستگاری کرده اما شیرین همچنان در انتظار بازگشت همسرش است...

در این اثر، رضا حقی به‌عنوان مشاور کارگردان و محمد رسائلی، بهزاد صدقیانی، مریم مومنی مقدم  محمد گودرزی ایفای نقش می‌کنند.

صدرا اصغری(دستیار کارگردان)، محمد رسائلی(طراح صحنه و لباس ونور)، مرتضی غلامی(طراح  و اجرای گریم)، مجید کاظم زاده مژدهی(انتخاب و اجرای موسیقی)، هامون مرتضایی(گرافیست و اعلانهای تبلیغی)، آرمین یوسف زاده(ساخت مولتی مدیا)، صدرا اصغری(اجرای نور)، میلاد ثابت(اجرای موسیقی) و دستیاران صحنه نیز امیرر ضا غفاری، عارف روستای و آرمین صنم گل دیگر عوامل این نمایش هستند.

«با زخمی بر شانه هایش» از یک الی پنج مهر در 7 نوبت در سالن شهید انصاری(وارش) مجتمع فرهنگی- هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران