در حال بارگذاری ...
  • نگاهی به نمایش«مو» به کارگردانی محمد پور جعفری

    تلاشی جسورانه،متنی روانشناسانه

    مهرشاد کیارس *:جدیدترین ساخته محمد پور جعفری « مو ، moo »، نمایشی است به نویسندگی « سالی کلارک » نویسنده ، نقاش و کارگردان کانادایی، نمایشنامه نویسی که در ایران چندان شناخته نیست، اما در آمریکا و به ویژه کانادا ...


    نگاهی به نمایش تابلوی قجری

    سیاهی که به تنهایی نجات بخش نیست

    مهرشاد کیارس *:گونه نمایش ایرانی از جمله نمایش هایی است که گرچه گاهی به کم رنگ شدن میگراید، اما هرگز بطور کامل محو نشده و نخواهد شد ، رو حوضی یا تخت حوضی، شخصیت سیاه/ مبارک، همواره جزء نمایش های پر تقاضا برای ورود ...


    نگاهی به نمایش «جشن تولد» به کارگردانی مسعود لطفی

    کمدی محترم، دوری عامدانه از المان‌های ابزورد

    مهرشاد کیارس، با پایان جنگ جهانی دوم و نمایان شدن تاثیرات مخرب روحی و روانی آن، موج جدیدی از اندیشه شکل گرفت که شاید برای نخستین بار نبود که به ذهن بشری نفوذ پیدا میکند، اما یقیناً هرگز تا بدین حد پررنگ و نظام ...


    نگاهی به نمایش آگوست در اسیج کانتی به کارگردانی مجید مژدهی

    نمایشنامه تریسی لتس، ظرفیتی که هنوز باقیست

    مهرشاد کیارس* شما نویسنده نمایشنامه اگوست در اسیج کانتی هستید که آن هم یک درام خانوادگی است، به عنوان نویسنده تحت تاثیر آثار میلر هستید؟ کدام یک از آثار او بیشترین تاثیر را روی شما به عنوان نویسنده دارد؟ تریسی ...


    نگاهی به نمایش صندلی رئیس:

    سادگی یا سهل‌انگاری

    *مهرشاد کیارس؛ محمد مهدی امانی در سومین اثر خود در مقام کارگردان ، نمایش صندلی رئیس را به روی صحنه آورد، این نمایش که در سالن نارون در حال اجراست به قلم خود او نگارش شده و خود او ایفاگر نقش اصلی نمایش، یعنی کاراکتر ...