برای «رقص روی یک پا» برای دفن خاطرات جنگ، چه کسی گور میکند!؟ کارگردان با استفاده از حداقل امکانات صحنهای، جذابترین لحظات نمایش را پدیدار نمود و ثابت کرد که میتوان مخاطب را از آغاز تا پایان نمایش مجذوب کنشهای دراماتیکی ...
قهرمانی که با یک پا سفر میکند گویی تمامی دقایقی که به دیدن نمایش نشستهایم لحظهای بیش نبوده است، خوابی و یا کابوسی برای اسماعیل که هر شب و هر شب تکرار میشود که این بار ما را در آن سهیم کرده است، ...
نفدی بر نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند» بنبستترین کوچهی دنیا علیرضا طیاری؛ کنج خلوتی، اتاقی در بیمارستان، تخت بیمار و تنهاییهای کودکی که در احتضاری حزنانگیز، فرا رسیدن تدریجى مرگش را سخت نفس میکشد. نمایش با درخشش ...
قدر زر زرگر بداند، قدر«گوهر» «گوهری» نقد ژورنالیسیتی نمایش «گوهر»، نویسنده «مهرداد هنرمند»، کارگردان «مهرداد بخشی». بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گیلان
تا مرد سخن نگفته باشد...! نقد ژورنالیستی نمایش «آشویتس زنان»، نویسنده «علی صفری»، کارگردان «امیر جادوسخن». بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گیلان
بیچاره ما که پیش تو از خاک کمتریم! نقد ژورنالیستی نمایش «پانما» نویسنده وکارگردان «مجید کاظم زاده مژدهی»- بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گیلان
درخت تو گر بار دانش بگیرد! نقد ژورنالیستی نمایش «پلکان» نویسنده: «اکبر رادی»، کارگردان: «محمدرضا احمدزاده» - بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گیلان
نگاهی به نمایش «فوت فالز» تاملی در باب وجود و خودشناسی یادداشتی بر نمایش «فوت فالز»، اثر: ساموئل بکت به کارگردانی: وحید تقی زاده
به بهانه اجرای نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» کاری از علیرضا کوشک جلالی و با بازی مصطفی غلامی در شهرستان لنگرود دیالکتیک روی صحنه به بهانه اجرای نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» کاری از علیرضا کوشک جلالی و با بازی مصطفی غلامی در شهرستان لنگرود «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» ...
نگاهی به نمایش «منهای دو» ما نمیدانیم کجا میرویم پس بیراهه نمیریم ...! نوشته ساموئل بنشتریت با ترجمه: شهلا حائری کارگردان: مجید کاظمزاده مژدهی با بازی: مهدی مخبری، محمد رسائلی، بیژن لرد، مهسا رضاپور، مریم شعبانی، سوگند ...
نگاهی محتوایی به متن و اجرای نمایش «اسم» شورش ویرانگر معنا علیه لفظ مولف: ماتیو دولاپورت – الکساندر دولاپتولیر کارگردان : لیلی رشیدی بازیگران: لیلی رشیدی، محمد حسن معجونی، رضا بهبودی، سعید چنگیزیان، بهدخت ولیان مولف بر ...
یادداشتی بر نمایش «آمیز فرفره» سیاه یک نماد-نشانه چندوجهی است نفس سیاه بازی شکستن همه قواعد دست و پاگیر میزانسن و خاصه دیوار فرضی چهارم است. سیاه بازی هم مفرح و هم تامل برانگیز است.