در حال بارگذاری ...
نویسنده و کارگردانی گیلانی:

جهش با «منهای دو» می‌آید

مجید مژدهی سرپرست و کارگردان گروه تئاتر جهش گفت: «منهای دو» قصه دو پیرمرد است که در بیمارستان بستری هستند و مطلع می‌شوند که به دلیل پیشرفت بیماری سرطان چیزی از عمرشان باقی نمانده، پس تصمیم می‌گیرند از بیمارستان فرارکنند و باقی عمرشان را خوش بگذرانند. این دو به محض خروج از بیمارستان با زنی مواجه می‌شوند که نزدیک وضع حملش است و ...

 

این نمایشنامه کمدی تراژدی از محبوبترین آثار این ژانر در تئاتر معاصر به قلم ساموئل بنشتریت است که در سال‌های اخیر به دفعات در پاریس و شهرهای مختلف اروپا اجراشده و با استقبال مخاطبین قرارگرفته است.

این اثر با تم و محتوای امید به آینده و در ستایش زندگی است و نویسنده با انگشت گذاشتن به تلخ‌ترین لحظه‌های بشر معاصر شیرین‌ترین موقعیت‌ها را پیش روی مخاطب ارائه می‌دهد.

 

بازیگران «منهای دو» مهدی مخبری ، محمد رسائلی ، بیژن رحمتی لرد ، مهسا رضاپور ، مریم شعبانی ، سوگند قربانزاده ، مونیک رفیعی مقدم و قاسم دباغچیان هستند و حمید‌رضا حسین‌زاده و روزبه اخوان نیز موسیقی کار را به عهده دارند.

 

«منهای دو» با ترجمه شهلا حائری و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی و دستیاری رضا حقی از اول تا هشتم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران