در حال بارگذاری ...

انجمن هنرهای نمایشی گیلان شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

انجمن هنرهای نمایشی گیلان در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و هیئت همراهشان پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، انجمن نمایش گیلان ضمن اظهار همدردی با ملت شریف ایران این ضایعه اسفناک را خدمت همه خدمت گذاران راسخ میهن اسلامی تسلیت عرض نموده همراه دیگر اقشار فرهنگ و هنر گیلان با صدور بیانه ای از خداوند منان علو درجات برای آن عزیز سفر کرده  آرزو کرد و به مدت یک هفته همه اجرای های نمایش را در کل استان گیلان به حالت تعطیلی در می‌آورد . در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت پاداش خدمتش بود که به مُهر امام مهربانی نصیبش شد و چه زیبا پاداشی که عیدی ولادت حضرتش باشد برای خادمی صدیق . او هشتمین خدمتگذار ملت ایران بود که آغاز خدمتش در روز ولادت امام هشتم و شهادتش نیز در همان روز رقم خورد . 
خانواده بزرگ فرهنگ ، هنر و رسانه استان گیلان همانند همه ملت ایران داغدار این ضایعه دردناک است. ما عزیزانی را از دست دادیم که هر یک در زمره عصاره‌های فضیلت و برترین نیرو‌های انقلاب اسلامی بودند که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آوردند و این داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می نماید.   
شهادت خادم ‌الرضا ، شهیدِ جمهور ، سید شهیدان اهل خدمت آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر عزیزانی که در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند را به محضر حضرت بقیه ‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجان برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم .




مطالب مرتبط

اجرای نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» در گیلان

اجرای نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» در گیلان

نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» به کارگردانی مشترک امیر امینی و آرزو علی‌پور، در قالب جشنواره تئاتر رضوی، در شهرهای فومن، صومعه سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود اجرا می‌شود.

|

اجرای نمایش خیابانی «دخیل» در گیلان

اجرای نمایش خیابانی «دخیل» در گیلان

«دخیل» از سری نمایش‌های منتخب سومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی، در شهرهای فومن، صومعه‌سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود اجرا می‌شود.

|

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

نمایش صحنه‌ای «در آغوشم آب خاک خون»، نمایش‌های خیابانی «مجسمه»، «یک آبادی عشق»، «سلام علیکم» و «سه دلقک و نصفی» و نمایش رادیویی «معبر کربلا»، کار هنرمندان گیلانی، در چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرا خواهند شد. 

|

نظرات کاربران