در حال بارگذاری ...

انجمن هنرهای نمایشی گیلان شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت

انجمن هنرهای نمایشی گیلان در پی شهادت رییس جمهور کشورمان و هیئت همراهشان پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، در پی شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه، انجمن نمایش گیلان ضمن اظهار همدردی با ملت شریف ایران این ضایعه اسفناک را خدمت همه خدمت گذاران راسخ میهن اسلامی تسلیت عرض نموده همراه دیگر اقشار فرهنگ و هنر گیلان با صدور بیانه ای از خداوند منان علو درجات برای آن عزیز سفر کرده  آرزو کرد و به مدت یک هفته همه اجرای های نمایش را در کل استان گیلان به حالت تعطیلی در می‌آورد . در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون
شهادت پاداش خدمتش بود که به مُهر امام مهربانی نصیبش شد و چه زیبا پاداشی که عیدی ولادت حضرتش باشد برای خادمی صدیق . او هشتمین خدمتگذار ملت ایران بود که آغاز خدمتش در روز ولادت امام هشتم و شهادتش نیز در همان روز رقم خورد . 
خانواده بزرگ فرهنگ ، هنر و رسانه استان گیلان همانند همه ملت ایران داغدار این ضایعه دردناک است. ما عزیزانی را از دست دادیم که هر یک در زمره عصاره‌های فضیلت و برترین نیرو‌های انقلاب اسلامی بودند که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آوردند و این داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می نماید.   
شهادت خادم ‌الرضا ، شهیدِ جمهور ، سید شهیدان اهل خدمت آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی و سایر عزیزانی که در این سانحه به ملکوت اعلی پیوستند را به محضر حضرت بقیه ‌الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و علو درجان برای آن عزیزان مسئلت می‌نماییم .


اجرای نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» در گیلان

اجرای نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» در گیلان

نمایش خیابانی «آرزوی آرزو» به کارگردانی مشترک امیر امینی و آرزو علی‌پور، در قالب جشنواره تئاتر رضوی، در شهرهای فومن، صومعه سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود اجرا می‌شود.

|

اجرای نمایش خیابانی «دخیل» در گیلان

اجرای نمایش خیابانی «دخیل» در گیلان

«دخیل» از سری نمایش‌های منتخب سومین جشنواره تئاتر خیابانی رضوی، در شهرهای فومن، صومعه‌سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود اجرا می‌شود.

|