در حال بارگذاری ...

تئاتر خیابانی ضامن در جشنواره رضوی

نمایش خیابانی «ضامن» به کارگردانی سید عباس میر معنوی، در قالب سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی رضوی، در شهرهای فومن، صومعه‌سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «درمانده»، به کارگردانی سید عباس میرمعنوی، از 21 تا 28 اردیبهشت، ساعت 17 و 18، هر روز در یکی از شهرهای گیلان به اجرا درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایش آمده که غلامرضا از دانشجویان مهندسی که خانواده ای هنرمند دارد و پدرش از بازیگران نمایش‌های روحوضی بوده ، برای رفتن به خواستگاری دختری که او نیز همکلاسی اش است خیلی تلاش کرده اما در هر بار مادر دختر می‌گفته پدرش مخالف است و غلامرضا نذر می کند اگر برای رفتن به خواستگاری و ازدواج رضایت دهند او لباس سیاه بازی پدرش را پوشیده و از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا ( ع) برای شاد کردن مردم نمایش روحوضی بازی کند

نویسندگی نمایش را نیز سید عباس میر معنوی برعهده دارد و  اشکان نیک روش ، بهنام برومند و خانم سارا همه وند بازیگران این نمایش هستند. 

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به  سامیه معاشرتی  (دستیار کارگردان)، حسنا بناکار (منشی صحنه)، اشاره کرد. 

این نمایش طبق جدول اجرایی جشنواره سراسری رضوی که ضمیمه این خبر است، از 21 تا 28 اردیبهشت 1403 در شهرهای فومن، صومعه‌سرا، رشت، لاهیجان، آستانه اشرفیه و لنگرود به اجرا درخواهد آمد. 




نظرات کاربران