در حال بارگذاری ...

هیئت داوران بخش صحنه‌ای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان معرفی شدند

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان حسین عاطفی ، شهرام کرمی و حسین مسافر آستانه را به عنوان داوران بخش صحنه‌ای این رویداد هنری معرفی نمود.

حسین عاطفی متولد 1333 اهل رشت، کارگردان ، کارشناسی بازیگری و فارغ‌التحصیل کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران در سال 1361 است. وی کارگردانی نمایش‌های: خانه ابری، روی نی بندی، قلاده ای برای سگ مرده ، جشن سالگرد و ... را بر عهده داشته است .

شهرام کرمی متولد 1351 اهل کرمانشاه، نویسنده ، کارگردان ، منتقد ، مدرس دانشگاه ، دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده هنر و معماری است . همچنین وی در سال 1394 موفق به دریافت نشان درجه یک هنری ( معادل دکتری ) شد.

حسین مسافر آستانه دیگر داور این جشنواره متولد 1339 اهل آستانه اشرفیه است. وی بازیگر، کارگردان تئاتر و استاد دانشگاه و فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا ، دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی ، بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس می‌باشد.

 

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان به همت انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دو بخش صحنه ای و خیابانی از تاریخ 23 تا 25 آبان ماه 1402 در تئاتر شهر سردار جنگل رشت ، تماشاخانه نارون ، تالار مرکزی و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می شود .




مطالب مرتبط

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان اعلام شد

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان اعلام شد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، جدول اجراهای صحنه ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان که از تاریخ 23 تا 25 آبان ماه 1402 در شهر رشت برگزار می شود اعلام شد. 12 اثر به بخش صحنه ای و خیابانی ( میدانی ) این ...

|

نظرات کاربران