در حال بارگذاری ...

داوران بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان معرفی شدند

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، دبیرخانه سی‌و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، پوریا کریمی، محمود فرضی نژاد و امیر رجب پور را به عنوان داوران بخش خیابانی این رویداد هنری معرفی کرد .

پوریا کریمی، متولد 1356 اهل تهران است . وی شروع فعالیت هنری خود را از سال 1369 با نمایش «تیاله» آغاز نموده و در جشنواره‌های فجر، ماه ، مریوان ، کودک و نوجوان و ... شرکت نموده است . او همچنین نمایش های صحنه ای : پزشک پوشالی ، تانگو تخم مرغ داغ ، دیوار ، یک روز روشن خدا ، شکلک ، دشمن مردم ، نگین ، نخل و کوسه و ...  و نمایشهای خیابانی : ما همه می دونیم ، بهشت و جهنم ، تام تام ، تاسیان ، مین و فرغون ، آبدزدک ، چاربدار ، اینجا آخر دنیاست و ... را در کارنامه هنری خود دارد .  

محمود فرضی نژاد، متولد 1356 اهل شهرستان سیاهکل استان گیلان و فارغ التحصیل رشته جغرافیا است. وی سرپرست گروه تئاتر و موسیقی دیلمون شهرستان سیاهکل گیلان ، محقق و پژوهشگر فرهنگ عامه گیل و دیلم و ... است و حضور مستمر در ورکشاپ کشورهای لهستان ، چک ، فرانسه ، آلمان و حضور در جشنواره فجر ، مریوان ، صاحبدلان ، شهروند ، ماه و جشنواره متعدد بین المللی را در کارنامه هنری خود دارد .   

امیر رجب پور، دیگر داور این جشنواره متولد 1364 اهل شهرستان لاهیجان و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی شهری و کارگردان ، نویسنده و بازیگر است. وی فعالیت هنری خود را از سال 1379 آغاز نموده است . و مسئولیت کانون تئاتر خیابانی استان قزوین ، شرکت در جشنواره تئاتر فجر ، مریوان ، کودک همدان و شهروند لاهیجان و ... کسب عناوین مختلف در جشنواره های ملی را در کارنامه هنری خود دارد .  

 نمایش‌های «آخرین نفس» به کارگردانی امیر امینی، «ماجرای حسنک» به کارگردانی مرتضی زحمتکش، «روایت یک شهر» به کارگردانی سامیه معاشرتی، «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین زاده و «زرگیس» به کارگردانی عبداله بهادری آثاری هستند که در بخش خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان به رقابت می‌پردازند.

سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان به همت انجمن هنرهای نمایشی گیلان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی از تاریخ 23 تا 25 آبان ماه 1402 در تئاتر شهر رشت(سردار جنگل)، تماشاخانه نارون ، تالار مرکزی و پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار می‌شود .




مطالب مرتبط

هیئت داوران بخش صحنه‌ای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان معرفی شدند

هیئت داوران بخش صحنه‌ای سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان معرفی شدند

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان حسین عاطفی ، شهرام کرمی و حسین مسافر آستانه را به عنوان داوران بخش صحنه‌ای این رویداد هنری معرفی نمود. حسین ...

|

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان اعلام شد

جدول اجراهای صحنه‌ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان اعلام شد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، جدول اجراهای صحنه ای و خیابانی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان که از تاریخ 23 تا 25 آبان ماه 1402 در شهر رشت برگزار می شود اعلام شد. 12 اثر به بخش صحنه ای و خیابانی ( میدانی ) این ...

|

نظرات کاربران