در حال بارگذاری ...

لنگرود و لاهیجان میزبان «سمفونی گرگ نر»

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، نمایش «سمفونی گرگ نر» به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری با موضوع اجتماعی، کاری از گروه تئاتر همزاد از تاریخ 22 مرداد الی 4 شهریور در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  لاهیجان اجرا می‌شود.

فاطمه علی پرست در نقش مهتاب ، رضا مولوی(احمد)، بهروز نیکو(امیر) ، حسین رجبی (بازپرس) ، ونوس ابراهیمی (ملیحه) و آنیا پاهکیده(لیلا) از جمله بازیگران این نمایش هستند.

عوامل این نمایش عبارتند از : میلاد کیانوش(طراح گریم)، سمیه منجم(طراحی دکور)، امیرتنها و محمود صفارنیا(ساخت دکور)، مهرزاد متشبث(ساخت تیزر)، طلوع شعبانزاده (منشی صحنه)، محمد رضا دستمردی(نور)، محبوبه صفر پور(موسیقی)، امیر مهدی  محمد علی نیا، طاهر محمدی و فراز موتمنی(دستیاران صحنه)، ویدا پیرو سجاد ، آهو وزیری(تشریفات)

«سمفونی گرگ نر» حکایت جوان دانشجویی است که ناخواسته موجب قتل دختر بچه 9 ساله می‌شود....

این نمایش پیش از این از تاریخ 16 الی 20 مرداد در شهرستان لنگرود اجرا شد.

نگارنادری  فوق لیسانس ادبیات نمایشی ؛ نویسنده و کارگردان که تاکنون نمایشهای زیادی را کارگردانی کرده و  چندین کتاب با مضمون نمایشنامه به چاپ رسانده است از جمله نمایشنامه ی پلی از جنس شیشه ، مجموعه نمایشنامه با عنوان :بوی باروت مرگ پرنده ،تکرار پاییز ، عاشق شدن به وقت تردید ،مجموعه نمایشنامه با عنوان :آرزوی قشنگ رعنا، تی تی ، به دنبال دوست زیبا ،خواستن توانستن است و سمفونی گرگ نر . از وی مقالاتی نیز در نشریات محلی و کشوری به چاپ رسیده است .




نظرات کاربران