در حال بارگذاری ...
با برداشتی آزاد از آخرین نوار کراپ؛

«کراپ دشمن خونی کراپ» به صحنه می‌رود

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، «کراپ دشمن خونی کراپ» با برداشتی آزاد از نمایشنامه آخرین نوار کراپ اثر ساموئل بکت، با طراحی و کارگردانی کیوان خسرومرادی به صحنه می‌رود.

عوامل این اثر عبارتند از: نویسنده، طراح و کارگردان: کیوان خسرومرادی، بازیگران: کیوان خسرومرادی، رویا حسینی (خسرومرادی)، اجرای موسیقی (ویولنسل): سیده هدیه حسینی، ترکیب صدا و افکت: النا خسرومرادی، مدیر صحنه: مینو سیاهکالی، دستیار صحنه: عباس قدیمی، طراح پوستر و بروشور: رویا حسینی (خسرومرادی)، ضبط صدای بازیگران: استودیو صدا کاپان (ارمنستان) / اسلاوا دیاچنکو، آرام گاراخانیان، تهیه کننده: میرحامد حیدرنژاد

این نمایش از 22 لغایت 26 اسفند ماه 1401 ، ساعت 19 در تماشاخانه نارون اجرا خواهد شد. علاقمندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تی صندلی مراجعه نمایند.

کیوان خسرو مرادی کارگردان، بازیگر و نویسنده از سال 1368 فعالیت‌ خود را در عرصه نمایش آغاز نمود و تاکنون موفق به کسب بیش از پنجاه جایزه از جشنواره‌های استانی و کشوری شد. عمده کارهای او با استفاده از نمایشنامه‌های کلاسیک و بازنویسی شده است که از این میان می‌توان به «وقتی گرگ زوزه می‌کشد»، «مرد گل به دهان»، «ارباب خون»،«گیله اوخان»، «در میان شله» و... اشاره کرد.




نظرات کاربران