در حال بارگذاری ...
دبیر اجرایی جشنواره اعلام کرد

22 اثر، متقاضی حضور در جشنواره تئاتر استان گیلان شدند

رشت با ۱۴ اثر، صومعه سرا با ۳ اثر، بندر انزلی با ۲ اثر و لاهیجان و لنگرود و بندر آستارا هر کدام با یک اثر، متقاضی حضور در سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر گیلان هستند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر گیلان اعلام کرد 22 اثر متقاضی شرکت در این رویداد هنرهای نمایشی شده‌اند.

بهمن صادق حسنی، با اعلام این خبر گفت: «رشت با 14 اثر، صومعه‌سرا با 3 اثر، انزلی با 2 اثر و لاهیجان و آستارا هرکدام با یک اثر، خواستار حضور در سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر گیلان هستند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی گیلان افزود: «رضا فتوت‌خواه با نمایش «جشن»، زهرا صدری با 2 نمایش «دست‌ها» و «توت‌های وحشی»، بهمن جهان‌طلب با نمایش «شب‌به‌خیر آقای بوگارت»، محمد پورجعفری با نمایش «تاسیان»، محمد رسائلی با نمایش «پر»، پیمان میرزایی با نمایش «آخرین نامه»، مجید کاظم‌زاده مژدهی با نمایش «خانه‌ای برای پرواز»، وحید درویشی با نمایش «اسم شب، ضحاک زهرماری»، امیر حامد با نمایش «ذبیح»، آریو نوغاندار با نمایش «شب بیست و یکم»، مهدی یوسفی‌زاده با نمایش «دوشنبه 5 اردیبهشت»، بهزاد صدقیانی با نمایش «دختر تندخو و خواستگار سمج» و مژده مهاجری با نمایش «خاطرات خانه باغ پدری»، 14 کارگردانی هستند که از رشت خواستار حضور در این جشنواره شده‌اند«.

او ادامه داد: «مهدی مهربان با 2 نمایش «محکومین» و «آخرین مذاکره پرنسس‌های جوان» و صادق نعمتی با نمایش «هرانوش» از صومعه‌سرا، محب آبیاری با نمایش «ابدیت» و رضا کسروی با نمایش «رهگذر کوچه‌های بارانی» از بندر انزلی، سیامک حسن‌زاده با نمایش «حسن‌کچل و دیو بی شاخ و دم» از آستارا، سامان خیراندیش با «آخرین پیراهن مرگ» از لاهیجان و سهیل حسنی با نمایش «اسلم» از لنگرود هم خواستار حضور در این دوره از جشنواره هستند«.

سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر گیلان، نیمه اول آبان 1401 برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران