در حال بارگذاری ...
با حضور 3 گروه از گیلان؛

طرح‌ها و ایده‌های بخش تئاتر خیابانی و محیطیِ تئاتر «مقاومت» اعلام شد

نتایج بازخوانی طرح‌ها و ایده‌های بخش تئاتر خیابانی و محیطیِ جشنواره بین‌المللی تئاتر «مقاومت» اعلام شد.

به گزارش تئاتر گیلان، نتایج نهایی بازخوانی طرح‌ها و ایده‌های بخش تئاتر خیابانی و محیطی هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر «مقاومت» اعلام شد.

«روز خونین» به کارگردانی هومن میرمعنوی از رشت، «مصائب زنان جنگ» به کارگردانی آرزو علیپور از لاهیجان و «شط... رنج» به کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه در کنار 44 اثر از دیگر نقاط کشور، به بخش بازبینی بخش تئاتر خیابانی و محیطی راه یافتند.

این طرح‌ها با حضور شیرین بزرگمهر، مجید امرایی و علی یعقوب‌زاده بررسی و راه‌یافتگان به جشنواره انتخاب شده‌اند.

راه یافتگان به بخش بازبینی هجدهمین جشنواره تئاتر «مقاومت» تنها تا ۲۵ شهریور فرصت ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند؛ با توجه به اینکه ارزیابی اجراها (مرحله‌ی بازبینی) در این بخش از طریق فیلم خواهد بود، هنرمندان باید آثار خود را با کیفیت و تصویربرداری مناسب و در قالب لوح فشرده و در ۵ حلقه ارسال کنند و محدودیتی در استفاده از چند دوربین وجود ندارد.

همچنین در هر مرحله‌ای از جشنواره دبیرخانه جشنواره اثری را خارج از قوانین درج شده در فراخوان تشخیص دهد از ارزیابی کنار گذاشته خواهد شد.

نشانی دبیرخانه جشنواره جهت ارسال آثار میدان آرژانتین، خیابان شهید احمد قصیر، خیابان بخارست ۸، پلاک ۱۶، طبقه ۶، صندوق پستی: ۱۷۵۱۴۱۵۱۴۷ است.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر «مقاومت» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری سید وحید فخر موسوی در بازه زمانی شهریور لغایت آذر ۱۴۰۱ و در گستره ایران و کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.




نظرات کاربران