در حال بارگذاری ...

«تروکاژ» به صحنه رفت

منوچهر افخم هنرپیشنه، دختری به اسم فروزنده دارد که وارد فعالیت‌های سیاسی گروه‌های تشکیلاتی شده است و حالا افخم در کلانتری در حال بازجویی درباره دخترش است که طبق شواهدی گفته شده که به قتل رسیده است.

تئاتر گیلان/ «تروکاژ » به نویسندگی محمدرضا قلی پور و کارگردانی ملینا پورعلی در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا رشت به روی صحنه رفت.

داستان تروکاژ در زمان پهلوی می‌گذرد، منوچهر افخم هنرپیشنه، دختری به اسم فروزنده دارد که وارد فعالیت‌های سیاسی گروه‌های تشکیلاتی شده است و حالا افخم در کلانتری در حال بازجویی درباره دخترش است که طبق شواهدی گفته شده که به قتل رسیده است. عکسی از از یک جسد سوخته به او و زنش نشان می‌دهند و زن تایید می‌کند که این جسد فروزنده است در حالی که افخم اعتقادی به این موضوع ندارد.

ملینا پورعلی، شکیلا محسنی، امیر دشتوایی، آرمین رافضی، احمدرضا جعفری، کاوه حاجی زاده و طوبی رحمان نیا در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از: همایون خانلری(تهیه کننده)، امیر دشتوایی(مشاورهنری و دستیار کارگردان)، زهرا حسنی پور(موسیقی)، سجاد مقصودی و مریم زحمتکش(طراح صحنه)، نرگس اسلامی(طراح گریم)، فرشته شکری(مدیر صحنه)،  زهرا حسینی(منشی صحنه)، پردیس فلاح، رامین خانی، سوگل قلیزاده، پارسا همافر، رضا سیار، مانیا نصیری(دستیاران صحنه)، مبینا سلیمی(مجری گریم)، حبیبه باقرزاده(جامه دار)، پارمیس محمود نژاد(دستیار لباس)، پرنیا حاجتمند(پخش موسیقی)، سارا ابوطالبی(مسوول نور)، امیر دشتوایی(مولتی مدیا و گرافیست)، کیومرث خوش صفت(عکاس)

«تروکاژ» تولیدی از آموزشگاه سینمایی سیمرغ و حامی مالی این اجرا موسسه حفاظتی پارسیان است.

نمایش تروکاژ با متنی از محمدرضا قلی پور و به کارگردانی ملینا پورعلی از 23 مرداد آغاز و تا ۲۸ مرداد ساعت ۱۹ هر روز  اجرا می‌شود‌. علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از طریق سایت هفت ساز یا گیشه محل اجرا تهیه نمایند.
 




نظرات کاربران