در حال بارگذاری ...

«گل و قداره» در رشت به صحنه رفت

نمایش «گل و قداره» به نویسندگی بهزاد فراهانی و کارگردانی بهزاد صدقیانی در پلاتوی آموزشگاه هفت روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر گیلان، «گل و قداره» برداشتی آزاد از داستان داش آکل اثر صادق هدایت است که با نگاهی نو به زندگی مادری پرداخته است که پس از مرگ شوهر از سرگذشتش و ماجراهای خواستگارهای دیگرش که آکل و کاکا بودند، برای مرجان، دخترش تعریف می‌کند.

در این نمایش که کاری از کارگاه خلاق نمایش آموزشگاه هفت است، پریسا رستمی، سامیه هنرور، سعید چمنی راد، حسین خانزاده، امیرمحمد رضایی، مجتبی ضرابی، حسین جعفرآبادی، امیرحسین غلامی، امیرحسین طالب زاده، مریم نیک پور و عرفان قاسمی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: علی حلوی(سرپرست گروه)، آیلین میزاندار، فاطمه بستانی، نسرین سعادتی، نسترن سعادتی و مبینا نجار خوش سلیقه(گروه فرم)، محمود اسدی(کمانچه و ویولن)، فروغ دژپرور(تنبک)، مهراد رضائیان(دف)، مریم نیک پور(منشی صحنه و برنامه ریز)، افشین سهرابی(دستیار و اجرای دکور)، امیر محمد رضایی(صدا و افکت)، آرین طالشان نژاد(نور)، مریم نیک پور(طراح لباس)، ماهک معبودی(طراح پوستر و عکاس)، شهرزاد خادم(طراح و اجرای گریم)

نمایش «گل و قداره» از 27 تیر لغایت 2 مرداد ماه در پلاتوی آموزشگاه هفت، واقع در رشت، خیابان سعدی، جنب پل بوسار اجرا خواهد شد. علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند به سایت هفت ساز یا گیشه محل اجرا مراجعه کنند.




نظرات کاربران