در حال بارگذاری ...
پیام شهردار لاهیجان به یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند

برای فرهنگ سازی در مباحث شهروندی، این نمایش هست که با مردم سخن می‌گوید

شهردار لاهیجان در پیام خود به یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، آورده: جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دهه نخست خود را پشت سر گذاشت و از نهالی کوچک به درختی جوان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، متن پیام شهردار لاهیجان بدین شرح است: 

اندیشورزان هنر نمایش بر این باورند که گونه های مختلف نمایش، می‌تواند برای ترسیم چهره بهتر از فضیلت ها کارکردی متفاوت  و تاثیر گذار داشته باشد و تاتر خیابانی از گونه هایی است که در سال های اخیر کارکرد خود را در امر آموزش و نشاط اجتماعی  نشان داده است.

سپاس خدای را که فرصتی دست داد تا در دهه دوم برگزاری جشنواره ی شهروند میزبان هنرمندان پر تلاش استان های کشور باشیم  همدلی و همزبانی به عنوان اصلی ترین هدف مدیران استانی و شهری در برگزاری این رویداد به عنوان رویکرد اصلی این جشنواره می باشد.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دهه نخست خود را پشت سر گذاشت و از نهالی کوچک به درختی جوان تبدیل شده است.

با نمایش می توان حرف های بسیاری را با زبان هنر بیان کرد و برای فرهنگ سازی در مباحث شهروندی، این نمایش هست که با مردم سخن می گوید.

نام لاهیجان همواره در تاریخ مطرح بوده و مردم این شهر با فرهنگ غنی خود برگ های طلائی بسیاری را به نام لاهیجان در تاریخ ثبت کرده اند.

برگزاری جشنواره های مختلف در شهر لاهیجان ، این شهر را به عنوان شهری شاد و پرنشاط در سطح کشور مطرح نموده و لاهیجان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهروندان به سوی توسعه روزافزون گام برمی دارد.

لاهیجان شهری فرهنگی در استان گیلان است و برای برگزاری این جشنواره همه مسولان ارشد استان، شهرستان، اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اسلامی شهر، یاریگر شهرداری، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند تا جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با بهترین شرایط و کیفیت برگزار شود. پرچم های نارنجی در سطح شهر لاهیجان با صدای کاروان جشنواره تئاتر و حضور هنرمندان پرتلاش عرصه نمایش بیانگر اتفاقی فرهنگی در این شهر دارد و مردمان پایتخت چای ایران به استقبال یازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند می روند.




نظرات کاربران