در حال بارگذاری ...
توسط انتشارات حس آخر؛

جدیدترین اثر هنرمند گیلانی منتشر شد

این مجموعه که شامل دو نمایشنامه با عنوان «سمفونی گرگ نر» و «گریگور سامسا در خواب راه می‌رود» است، از جدیدترین  آثار نگار نادری نمایشنامه نویس و کارگردان  تئاتر گیلان است. این مجموعه  در سال ۱۴۰۱  در شمارگان ۱۰۰۰ توسط انتشارات حس آخر به چاپ رسید.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، نگار نادری، مجموعه نمایشنامه «سمفونی گرگ نر و گریگور سامسا در خواب راه می‌رود» را توسط انتشارات حس آخر منتشر کرد. 

این مجموعه شامل دو نمایشنامه با عنوان «سمفونی گرگ نر» و «گریگور سامسا در خواب راه می‌رود» از جدیدترین آثار نگار نادری نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر گیلان است. این مجموعه در سال ۱۴۰۱ در شمارگان ۱۰۰۰ توسط انتشاراتحس آخر به چاپ رسید.

نگار نادری از دهه ۷۰ فعالیت‌های هنری خود را در حوزه نمایش آغاز کرد. پیش از این نمایشنامه «عاشق شدن به وقت تردید»،تکرار پاییز« و »بوی باروت«،مرگ پرنده»و مجموعه ۴ نمایشنامه کودک توسط انتشارات ایلیا در سال ۹۵،همچنین نمایشنامه‌های« یک جرعه آب» و«نخل‌های کوفه شاعرند» از همین نویسنده توسط انتشارات حس آخر به چاپ رسید.

نگار نادری دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و تاکنون در جشنواره‌های مختلف،جوایزی در بخش نمایشنامه نویسی و کارگردانی دریافت کرده و نمایش‌های متعددی را بر روی صحنه برده است.




نظرات کاربران