در حال بارگذاری ...
برای اولین بار توسط گروه تئاتر جهش؛

«طنین صدای یک انسان» به صحنه می‌رود

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش «طنین صدای یک انسان» به نویسندگی دیوید هوآنگ و کارگردانی آروین خوش پسند کاری از گروه تئاتر جهش ، با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تاریخ 1 تا 8 خرداد ماه 1401 از ساعت 18 در 8 سانس در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت به روی صحنه می باشد.

در نمایش "طنین صدای یک انسان " که به نویسندگی دیوید هوآنگ و ترجمه دکتر غلامرضا شهبازی و کارگردانی آروین خوش پسند می‌باشد، سعید داوری و شهره اسفندیاری به ایفای نقش می پردازند .

همچنین از دیگر عوامل این نمایش ؛ راضیه آقاجانی (دستیار و برنامه ریز)، سپیده صدری (طراح لباس)، آروین خوش پسند و محمد ظفریاب نفوتی (طراح صحنه و دکور)، محمد رسائلی (طراح نور) ، آروین خوش پسند (اجرای نور)، مجید کاظم زاده مژدهی (انتخاب موسیقی)، شهره اسفندیاری و سلماز پورتقی (طراح و اجرای گریم)، احسان خوش سیرت (طراح پوستر و بروشور) ، سعید داوری و حسین بدرطالعی (ساخت تیزر)، کیومرث خوش صفت (عکاس)، سلماز پورتقی (مدیر صحنه)، مرضیه بابایی (روابط عمومی) می‌باشند.

علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می‌توانند از طریق سامانه هفت ساز اقدام نموده و یا به گیشه محل اجرا مراجعه نمایند  .

با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود که همراه داشتن ماسک برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است .




مطالب مرتبط

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

نمایش صحنه‌ای «در آغوشم آب خاک خون»، نمایش‌های خیابانی «مجسمه»، «یک آبادی عشق»، «سلام علیکم» و «سه دلقک و نصفی» و نمایش رادیویی «معبر کربلا»، کار هنرمندان گیلانی، در چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرا خواهند شد. 

|

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «تعبیر خواب‌های وارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار به صحنه رفت. در خلاصه نمایش آمده است: آوازه منیژه و نظام ورد زبون همه بود، صد بار خانم بهش گفت یه نعل اسب ...

|

«نسبیت خاص» در تماشاخانه رادی رشت

«نسبیت خاص» در تماشاخانه رادی رشت

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی شیفته میرزاده به صحنه رفت. در خلاصه این نمایش آمده است: انتظار یه کفی داره یه سقفی، کفِش بی‌ارزشی میاره، سقفش بی‌تفاوتی ...

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران