در حال بارگذاری ...
با اجرای دو نمایش

گیلان میزبان آثار جشنواره تئاتر فجر

تماشاخانه نارون میزبان آثار فجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، مدیر تماشاخانه نارون با اشاره به این موضوع گفت: با مذاکرات انجام شده با دبیرخانه جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر مقرر شد 2 اثر به نام‌های «داستان باغ وحش» و «مانستر» در گیلان اجرا داشته باشند.

مهرداد بخشی با اعلام این خبر افزود: مراسم بازگشایی تماشاخانه نارون نیز با حضور دکتر رفیعی و چند تن از هنرمندان تئاتر کشور، از ساعت چهار و نیم عصر روز سه‌شنبه در این مکان برگزار خواهد شد.

داستان باغ وحش، روایت رویارویی مردی ست از طبقه نسبتا" مرفه با شخصی که زندگی اش بر روال معمول جامعه نیست. جدال سرخوشانه آنها به تراژدی می انجامد.

این اثر نمایشی که متن آن از آثار شاخص ادوارد آلبی است، روایت رویارویی مردی از طبقه نسبتا مرفه جامعه با شخصی است که زندگی‌اش بر روال معمول جامعه نیست. این یک جدال سرخوشانه است اما در نهایت به تراژدی می‌انجامد.

در «داستان باغ وحش» الهام فقیه مسیبی (مترجم)، مهدی پاشایی (طراح و کارگردان)، مهدی زمین پرداز، بهار نوحیان و مهدی پاشایی (گروه بازیگران)، مبینا کلاته و مائده کمیجانی (گروه کارگردانی)، مهدی پاشایی (طراح صحنه – طراح لباس و انتخاب موسیقی)، رضا خضرایی (طراح نور)، سینا افشار (طراح پوستر و بروشور)، امین محمودی (مدیر صحنه)، بنیامین نادعلی(ساخت تیزر)، اصغر شیرزاد (برنامه ریز)، فتانه امینی خواه (عکاس) و آروین موذن زاده (اموررسانه ای)، گروه اجرایی نمایش را تشکیل می‌دهند.

ـداستان باغ وحش» روز دوشنبه 18 بهمن‌ماه در دو نوبت 18 و 20 در تماشاخانه نارون اجرا خواهد شد.

«مانستر»، نمایش تحسین شده از نگاه منتقدان و مخاطبان در سال ۹۸ نیز دیگر اثر نمایشی است که در تماشاخانه نارون و در روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

ابراهیم نائیج، علی حسین‌زاده، علیرضا کرمی و ریحانه رضی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

«مانستر» بر پایه پژوهشی پیرامون بیماری اسکیزوفرنی بر اساس طرحی از کوروش شاهونه توسط حمیدرضا اسدزاده و کورش شاهونه نوشته شده است.

علاقمندان برای تهیه بلیت این دو نمایش می‌توانند به سامانه فروش بلیت تی صندلی مراجعه کنند.




نظرات کاربران