در حال بارگذاری ...
به کارگردانی بهمن جهان طلب؛

نمایش «زری سلطان» در رشت به روی صحنه می‌رود

نمایش "زری سلطان" به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی بهمن جهان طلب از سوم تا نهم آبان ماه در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا(ص) رشت به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر گیلان، گروه تئاتر بهمن نمایش «زری سلطان» به نویسندگی کرامت یزدانی و کارگردانی بهمن جهان طلب را به صحنه می‌برد.

نمایش "زری سلطان" اقتباس از کتاب شازده حمام می باشد که این نمایش درباره ی زری دختر ننه سلطان است که بی آنکه ازدواج کند باردار می‌شود و کسی نمی‌داند چرا ؟ و حال دو برادر بیسوادش می‌خواهند که آن مرد را شناسایی کرده و بکشند. در این بین جوانی به نام آدم که روزگاری مادرش همین داستان را داشته و بعد از تولد تحت شکنجه برادرهایش کشته شده بود دلش به حال زری سلطان می‌سوزد و برای حفظ آبرو حاضر می‌شود که با وی ازدواج کند و تا اینکه ...

در نمایش «زری سلطان» فرشته حسنی، افشین مهدی زاده، نازنین صابر، مرسده جهانی، پدرام پریچهره، سعید نعیمی، فرزین دیژما، شقایق جوادپور، فرحانه حسنی نقش آفرینی می‌کنند.

«زری سلطان» از تاریخ 3 تا 9 آبان ماه 1400 از ساعت 18 در محل سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن ماسک اجرا خواهد شد.

علاقه مندان جهت تهیه بلیط این نمایش میتوانند به سامانه www.haftsazapp.ir مراجعه نمایند.

با توجه به شیوع ویروس کرونا این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اجرا می شود که همراه داشتن ماسک برای کلیه شرکت کنندگان الزامی است.




نظرات کاربران