در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبرداد:

سومین جشنواره نمایشنامه نویسی رودو برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از برگزاری سومین جشنواره نمایش نامه نویسی رودو به میزبانی شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از گیلان، شاپور تشرینی گفت: سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی این شهرستان برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان اینکه موضوع جشنواره آزاد است، افزود: متونی که بر غنای فرهنگی، بازتاب مشکلات امروز جامعه، مضامین بومی و فولکلور و اخلاقی توجه کنند در اولویت خواهند بود.

وی به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و گفت: هر نمایش نامه نویس مجاز به ارسال ۲ اثر می‌باشد و آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره دیگری شرکت کرده باشد.

تشرینی ادامه داد: ارسال سه نسخه از اثر به صورت پرینت شده و یک حلقه فشرده در قالب PDF به همراه خلاصه اثر، بیوگرافی و یک قطعه عکس از نویسنده اثر به صورت پستی و همچنین ارسال فایل اثر به شماره واتساپ ۰۹۱۱۶۱۷۴۷۳۳ مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره رودو است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره اعلام کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه سومین جشنواره سراسری نمایش نامه نویسی رودو(آستارا- بلوار خرمشهر- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی) ارسال نمایند.




مطالب مرتبط

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

حضور پُر رنگ گیلان در بخش‌های مختلف جشنواره تئاتر فجر

نمایش صحنه‌ای «در آغوشم آب خاک خون»، نمایش‌های خیابانی «مجسمه»، «یک آبادی عشق»، «سلام علیکم» و «سه دلقک و نصفی» و نمایش رادیویی «معبر کربلا»، کار هنرمندان گیلانی، در چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرا خواهند شد. 

|

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «تعبیر خواب‌های وارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار به صحنه رفت. در خلاصه نمایش آمده است: آوازه منیژه و نظام ورد زبون همه بود، صد بار خانم بهش گفت یه نعل اسب ...

|

«نسبیت خاص» در تماشاخانه رادی رشت

«نسبیت خاص» در تماشاخانه رادی رشت

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، «نسبیت خاص» به نویسندگی بهار کاتوزی و کارگردانی شیفته میرزاده به صحنه رفت. در خلاصه این نمایش آمده است: انتظار یه کفی داره یه سقفی، کفِش بی‌ارزشی میاره، سقفش بی‌تفاوتی ...

|

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

جشنواره تئاتر استان گیلان، برگزیدگان خود را شناخت

با پایان سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان گیلان، نمایش صحنه‌ای «پا برهنه در بهشت» به کارگردانی رضا فتوت‌خواه و نمایش‌های خیابانی «مجسمه» به کارگردانی میلاد حسین‌زاده و «آخرین نفس» به کارگردانی آرزو علیپور، به جشنواره تئاتر مناطق فجر معرفی شدند. هیئت داوران این رویداد، ...

|

نظرات کاربران