در حال بارگذاری ...
با چاپ 2 اثر دیگر از نگار نادری؛

«یک جرعه آب» راهی بازار کتاب شد

نمایشنامه های «یک جرعه آب» و «نخل های کوفه شاعرند» اثر نگار نادری در یک مجموعه به چاپ رسید.

تئاتر گیلان/ مجموعه نمایشنامه «یک جرعه آب و نخل‌های کوفه شاعرند» توسط نگار نادری از بانوان نویسنده عرصه نمایشنامه نویسی گیلان تألیف و به چاپ رسید که این مجموعه اخیراً روانه بازار کتاب شده است.

 این مجموعه شامل دو اثر نمایشی است که "یک جرعه آب" نمایشنام‌ای است که اولین بار در جشنواره صاحبدلان پذیرفته و در سال 1390 در تئاتر شهر تهران خوانش شد. این اثر همچنین در جشنواره ملی نمایشنامه نویسی " ما رایت الا جمیلا " که در قزوین برگزار شد جایزه دوم نویسندگی را از آن خود کرد.

 نمایشنامه" نخل های کوفه شاعرند " دیگر اثر نمایشی این مجموعه است که با نام " سرخ ترین تقدیری که نانوشته خوانده شد " در سال 1382 در جشنواره استانی "حدیث " حوزه هنری گیلان به اجرا در آمد و جایزه نویسندگی را به خود اختصاص داد.

 این کتاب در سال 99 توسط انتشارات حس آخر در 500 شمارگان به چاپ رسیده و طراحی روی جلد آن توسط سمیه منجم گرافیست خراسانی مقیم لاهیجان اجرا شده است.

 از این نویسنده علاوه بر چاپ نمایشنامه "پلی از جنس شیشه" توسط انتشارات نمایش دوکتاب دیگر شامل دفتر اول مجموعه نمایشنامه های "عاشق شدن به وقت تردید،تکرار پاییز،بوی باروت،مرگ پرنده بود "و دفتر دوم شامل چهار نمایش کودک"تی تی ،خواستن توانستن است،آرزوی قشنگ رعناوبه دنبال دوستی زیبا " نیز توسط انتشارات ایلیا در سال 1395 به چاپ رسید.

 نگاری نادری نویسنده این مجموعه که دارای کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و در زمینه نویسندگی وکارگردانی بیش از 53 نمایش را در پیشه نامه خود دارد ، فعالیت هنری خود را به طور جدی از سال 1371 آغاز کرد و توانست جایزه اول نویسندگی را در چهارمین جشنواره تئاتر استان با نمایشنامه "رویای بودن" از آن خود کند.وی با حضور در جشنواره های بین المللی فجر، مریوان ، کودک و نوجوان همدان و سایر جشنواره های هنری توانست جوایز متعددی را تا به امروز بدست آورد.




نظرات کاربران