در حال بارگذاری ...
با 5 اثر از گیلان؛

آثار راه یافته به بخش عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر مشخص شد

راه یافتگان به بخش مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

تئاتر گیلان، به گزارش دریافتی از ایران تئاتر و به نقل از روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، آثار راه یافته به مسابقه و نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر مشخص شد.
با اعلام راه‌یافتگان به بخش مسابقه و نمایشگاه عکس جشنواره، 5 اثر از گیلان از خانم‌ها هدی رسولی(3 اثر)، یلدا خوش‌تراش پسندیده و میثم نادری(1 اثر) در بخش پوستر پذیرفته شدند.

هدی رسولی کارشناس گرافیک  است که تاکنون طراحی پوستر و بروشور چندین جشنواره و تئاتر از جمله قلعه بردگان، ایران‌دخت، داستان پینوکیو، سوغات سربی، خون عروسک ، کیفر یا خیلی خیلی خصوصی، کورتراژیک، لبخند باشکوه آقای گیل و... همچنین طراحی پوسترهای جشنواره‌های مختلف از جمله گیلان را در کارنامه خود دارد. آثار ارسالی هدی رسولی شامل 4 پوستر بریده‌ها، کورتراژیک، کاپوچینوی ایرلندی و پوستر سی و دومین جشنواره استانی بوده که 3 پوستر برای شرکت در بخش عکس و پوستر جشنواره توسط هیات داوران انتخاب شد.

یلدا خوش تراش نیز با مدرک کارشناسی گرافیک، فعالیت‌های نمایشی خود را از سال 1390 با بازی و دستیاری در چند نمایش آغاز و طراح پوستر نمایش‌های «به‌دنبال دوستی زیبا»، «شاید یک شب اتفاق افتاد» و... «پلی از جنس شیشه» که به جشنواره راه یافت.

میثم نادری نیز با تحصیلات کارشناسی گرافیک و ارشد پژوهش هنر، با پوستر نمایش «مجلس مضحکه ساگزک خان» در این دوره از جشنواره حضور دارد. وی پیش از این پوستر نمایش‌های گوهر و خواب برهنه برف در سی و ششمین دوره از جشنواره فجر حضور داشت. نادری همچنین با پوستر نمایش‌های «پروانه سیاه شد ماتلا، گورن رو گم کن و آخرین چهارشنبه سال برگزیده رتبه سوم سی و پنجمین دوره از جشنواره فجر شد.

 

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافرآستانه 11 تا 20د بهمن 99 برگزار می‌شود.

 




نظرات کاربران