در حال بارگذاری ...
گروه تئاتر فریاد بندر انزلی؛

«پاپیچ» را به صحنه برد

«پاپیچ» به نویسندگی و کارگردانی جواد لاله دوست به صحنه رفت.

به گزارش تئاتر گیلان، گروه تئاتر فریاد بندر انزلی که سال پیش با نمایش «توهم توطئه» در جشنواره استانی تئاتر گیلان حضور داشت، امسال با «پاپیچ» اجرای عمومی خود را آغاز کرد.

در این اثر که محمد رسائلی، شقایق آقامحمدی و امیر دشتوایی در آن نقش آفرینی می‌کنند، کبری خوش‌پسند(دستیار کارگردان) و مبینا فدایی نژاد(منشی صحنه) همکاری دارند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: آسیه عسگرپور(مدیر صحنه)، ابوالفضل صداقت کرا و مانی شادی(دستیاران صحنه)، مهدی حسینی(موسیقی و نور)، علیرضا آب‌یاری(طراح و ساخت دکور) و دریا صیددوست(طراح پوستر)

در خلاصه نمایشنامه که در بروشور آورده شده، آمده است: دومین سالروز ازدواج سیاوش و نادیاست. هردو نفر درگذشته ازدواج ناموفق داشتند که منجر به طلاق شده. سیاوش از ازدواج اول پسری ۱۶ ساله به نام پویا دارد. به‌خاطر گذشته‌ی ناموفقی که سیاوش در خانواده داشته، حالا بشدت با نادیا و پویا اختلاف نظردارد و به بیماری پارانویا دچار شده و از طرفی نادیا بشدت دچار بیماری وسواسی است. این اختلافات، زندگی جدید این دو را تحت الشعاع قرار داده که به مرور، این زندگی هم متزلزل می‌گردد.

«پاپیچ» از 26 تا 30 آبان در پلاتو شماره یک آموزشگاه هنرهای نمایش فریاد با رعایت کامل مقررات وضع شده در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا اجرا شد.

این نمایش قرار بود تا جرای خود را در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بندرانزلی از سر گیرد که به‌دلیل اعلام تعطیلات عمومی توسط ستاد ملی کرونا، اجرای آن به زمان دیگری موکول شد.




نظرات کاربران