در حال بارگذاری ...

«پلی از جنس شیشه» به صحنه رفت

به گزارش تئاتر گیلان؛ نمایش صحنه ای «پلی از جنس شیشه» به نویسندگی نگارنادری و کارگردانی مصطفی خوش‌نشین، کاری از گروه نمایش (تی تی)  با موضوع اجتماعی به مدت سه روز ( 14 الی 16 آبان  99) با رعایت پروتکلهای  بهداشتی در سالن آمفی تئاتر  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اجرا شد.

مهدی مخبری و راحله رحیمی بازیگران این نمایش بودند. علی پارسا و علی کاظمی نیز به‌عنوان آهنگساز و گریمور، در این نمایش حضور داشتند.

 

«پلی از جنس شیشه» درد زنانی است که در جامعه سنتی به علت کلیشه های جنسیتی از شاکی به متهم تبدیل می‌شوند. این نمایشنامه در سال ٨٦ نوشته شده و از نمایشنامه های برگزیده بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر بوده که توسط انتشارات نمایش به چاپ رسیده است.

 

مصطفی خوش نشین کارگردان این نمایش، فعالیت هنری خود را از سال 86 آغاز کرده است. وی در نمایشهای پل، آگل، دویدن در میدان تاریک مین، گیل آئو، به دنبال..‌. ، یک تاج و دو سر، آوای باد، عزیز و نگار، مکبت، نقل پیچای و مومای، خواستن توانستن است، هنر، شاید یک شب اتفاق افتاد، آفرینش از نوعی دیگر، دستبند، حکایت مردمان زمین، خانه پدری و... ایفای نقش کرده و نمایشهایی چون : خداحافظ ، هنر، به دنبال...، شاید یک شب اتفاق افتاد، وصیت و اعترافاتی درباره زنان را کارگردانی کرده است.




نظرات کاربران