در حال بارگذاری ...
توسط آموزشگاه هنرهای نمایشی افرا؛

هنرجویان به «شکار گرگ» رفتند!

هنرجویان آموزشگاه هنرهای نمایشی افرا در رشت، «شکار گرگ» را به صحنه بردند.

تئاتر گیلان/ زنی به شوهرش خیانت کرده است. مرد با یک نقشه، مثل شکار گرگ می‌خواهد زن را در یک زمان مناسب به دام بندازد که... این خلاصه‌ای از نمایشنامه‌ی «شکار گرگ»، اثر جووانی ورگا است که توسط هنرجویان آموزشگاه افرا به صحنه رفت.

در این نمایش که گروهی کارگردانی شد، بازیگران به ترتیب ورود به صحنه: شیدا رشیدی، مرتضی رکن و امیرحسین براری نقش‌آفرینی کردند. مهرداد هنرمند نیز مشادر اجرای این اثر بود.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: محمد مهدی دانشوری(مترجم)،  امیرحسین براری(طراح پوستر)، سائده محمدی(عکاس)، زهرا حسینی(اپراتور موسیقی)، امیر درویشی(اپراتور نور)، شیفته میرزاده(مدیر صحنه)، مریم شفارودی و مهسا بامدادی(مسئول دکور) و حدیث کریمی(مشاور رسانه ای)

'جووانی ورگا' ـ نویسنده این نمایش نامه ـ از بنیان‌گذاران مکتب ادبی 'وریسم' در ایتالیاست. او با نثر شاعرانه، زندگی طبقات فرودست جامعه آن روز ایتالیا را به تصویر کشیده است. 'شکار گرگ' نمونه‌ای از تجربه وریسم در تئاتر به شمار می‌آید؛ با مولفه‌های شاخص واقع‌گرایی تا مرز ناتورالیسم. 'ورگا' در این نمایش‌نامه کوتاه, در عین توجه به شخصیت‌ها ـ درگیرودار مشکلات طبقاتی و تگناهای ریز و درشت زندگی خصوصی آنان ـ لحظات دردناک و مضحکه را به هم درمی‌آمیزد.

«شکار گرگ» روز 18 مهر 1399 در سه سانس چهار ساعات 17 , 19 , 21 و22 در آموزشگاه افرا اجرا شد.

 

 




نظرات کاربران