در حال بارگذاری ...

برتری نمایش هنرمند آستارایی در جشنواره ملی آنلاین وسکه

نمایش «شب گرد» کاری از امیر سلامت‌زاده هنرمند آستارایی در بخش استعدادیابی بازیگری سینمایش دومین جشنواره ملی آنلاین وسکه، حائز مقام برتر شد.

به گزارش تئاتر گیلان، شاپور تشرینی با بیان این مطلب گفت: جشنواره ملی آنلاین وسکه در راستای بهبود فضای خانواده‌های ایرانی در مقابله با بیماری کرونا و به منظور بالا بردن روحیه هنرمندان و جوانان در زمان قرنطینه، با شعار «در خانه بمانیم» برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش‌های تئاتر، فیلم کوتاه، نمایشنامه نویسی، فیلمنامه نویسی، استندآپ، تقلید صدا و استعدادیابی بازیگری برگزار شد، افزود: نمایش امیر سلامت زاده هنرمند آستارایی با عنوان«شب گرد»در بخش استعدادیابی بازیگری این جشنواره حائر مقام برتر شد.

وی تصریح کرد: کارگردان و بازیگر نمایش پنج دقیقه و ۲۳ ثانیه ای«شب گرد» امیر سلامت زاده و نویسنده آن محمدرضا خردمند است.

تشرینی گفت: رضا فیاضی، خسرو احمدی، محمدرضا خردمند و رویا بختیاری داوران بخش کارگردانی و بازیگری دومین جشنواره ملی آنلاین وسکه بودند که اثر ۱۱ هنرمند از سراسر کشور به عنوان آثار برتر این بخش انتخاب شدند.

امیر سلامت زاده متولد ۱۳۵۶ در بندر آستارا و از کارگردانان و بازیگران برجسته ملی و استانی است که از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود در عرصه نمایش را آغاز کرده است.

این هنرمند آستارایی سابقه بازیگری در سریال های شبکه باران، بازیگری در فیلم بلند سینمایی بنیاد فارابی به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی زنده یاد حبیب اله کاسه ساز را در کارنامه کاری خود دارد و کارگردان و بازیگر نمایش های مختلف بوده است.




نظرات کاربران