در حال بارگذاری ...

«اعترافات یک معتاد» در آستانه اشرفیه

به مناسبت هفته پیشگیری و مبارزه با اعتیاد، پرفورمنس «نوجوانی با طعم تلخ»" به طراحی و کارگردانی فاطمه علی پرست و با حضور محمود قاسم نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار، اسماعیل میرغضنفری فرماندار و مسئولین شهرستان لاهیجان در روز سه شنبه سوم تیر در سطح شهر اجرا شد.

به گزارش تئاتر گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه، این نمایش با نقش آفرینی امید کفشدار جلالی، محمد رضا پورعلی و میلاد حسین زاده و اجرای موسیقی تئاتر توسط مجید رهبری آزاد ساعت 19:45 در پارک ساحلی آستانه اشرفیه روبروی کافه جینگو اجرا می‌شود.

«اعترافات یک معتاد» داستان افرادی است که به نحوی درگیر اعتیاد هستند ولی خبر از عمق فاجعه یا آینده‌ سیاه خود ندارند . در این نمایش با استفاده از تکنیک شورایی و مشارکت تماشاگر، معتادین را به آینده فاجعه بار خود آشنا می‌کنند.

کانون تئاتر خیابانی ایران با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،  به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و با شعار نه به اعتیاد، طرح اجرای نمایش خیابانی را در تهران و چند شهر از استانهای کشور به اجرا در می آورد که در این طرح کشوری نمایش های «زیر پوست شهر» به نویسندگی و کارگردانی هومن میرمعنوی از رشت و «اعترافات یک معتاد» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت از آستانه اشرفیه در این دو شهر برای مردم گیلان به اجرا در می آید.




نظرات کاربران