در حال بارگذاری ...

اعلام آثار راه یافته به نخستین جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌خوانی آنلاین

این جشنواره با همکاری چهار کشور، ایران، آلمان، بلژیک و انگلستان با ۶۱ اثر در چهار بخش؛ مسابقه، استعدادهای تازه، ویژه و میهمان، از تاریخ ۱۶ تا ۳۱ خرداد ماه به دبیری حسن حاجت‌پور برگزار خواهد شد.

به گزارش تئاتر گیلان، هیئت داوران نخستین جشنواره بین‌المللی نمایشنامه‌خوانی آنلاین متشکل از حسین مسافرآستانه (مدیر تئاتری و بازیگر و کارگردان)، رحمت امینی (عضو هیئت علمی و مدیر گروه هنرهای نمایشی و سینمای پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و پژوهشگر، نویسنده و کارگردان)، اصغر خلیلی (نویسنده، طراح، کارگردان و مدرس دانشگاه)، احسان رحیمی (نویسنده و کارگردان تئاتر ساکن بلژیک) و ماوده فرنارو (مدیر کمپانی JEF20 برلین، طراح، فیلمساز و فارغ التحصیل رشته فیلمسازی از فرانسه) معرفی شدند.

همچنین علی عابدی، لیلا پرویزی و شهریار تقی‌پور به عنوان هیئت بازبین با جشنواره "I Stage Media صحنه مدیای من" همکاری داشتند.

این جشنواره با همکاری چهار کشور، ایران، آلمان، بلژیک و انگلستان با 61 اثر در چهار بخش؛ مسابقه، استعدادهای تازه، ویژه و میهمان، از تاریخ 16 تا 31 خرداد ماه به دبیری حسن حاجت‌پور برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نمایشنامه «بزم چای ساحلی»، کاری از گروه تئاتر مارلیک به کارگردانی هومن میرمعنوی از رشت، در بخش مسابقه این جشنواره که با عنوان  "I Stage Media1 صحنه مدیای من" برگزار می‌شود، حضور دارد.

خشایار گرانسایه، سارا پرستار و آریانا عفت طلب نقش خوانان این اثر هستند.

 

علاقمندان می‌توانند این جشنواره را از صفحه اینستاگرام به نشانی I Stage Media 1@ دنبال کنند.




نظرات کاربران