در حال بارگذاری ...

هیات داوران اولین جشنواره ملی «مونولوگ 1 دقیقه‌ای» معرفی شدند

رضا جوشنی، رضا یاوری و امیر حامد، هیات داوران اولین جشنواره ملی «مونولوگ ۱ دقیقه‌ای» شدند.

به گزارش تئاتر گیلان، دبیر جشنواره اظهار کرد هیات داوران این مسابقه رضا جوشنی، رضا یاوری و امیر حامد هستند که از بین آثار راه یافته به بخش مسابقه، سه اثر را به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند کرد و یک اثر هم از طریق رقابت در فضای مجازی به عنوان اثر برگزیده مردمی معرفی خواهد شد.

سیامک حسن زاده همچنین گفت: هنرمندان سراسر کشور در این رقابت که در فضای مجازی برگزار می‌شود، می‌توانند با ارسال ویدئوی یک دقیقه‌ای مونولوگ از خود در این مسابقه شرکت کنند و هر هنرمند مجاز به ارسال دو اثر از طریق  واتس اپ به شماره ۰۹۱۱۶۱۷۴۷۳۳ است.

رضا جوشنی، متولد لنگرود و لیسانس تدوین دارد. جوشنی علاوه بر تجربه‌ی نویسندگی و کارگردانی، در  آثار بسیاری نقش‌آفرینی کرد و جوایز زیادی هم کسب کرد. رضا یاوری نیز متولد زنجان و از فعالان تئاتر این استان است که تاکنون در اجراهای زیادی در مقام بازیگری و کارگردانی فعالیت کرده است. وی همچنین تجربه نمایشنامه نویسی نیز در فعالیت‌های خود دارد.

امیر حامد متولد رشت که دارای لیسانس رشته تئاتر با گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اراک می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد. کسب جوایز مختلف بازیگری در جشنواره های مختلف استانی و کشوری، از افتخارات این هنرمند و بازیگر گیلانی است.

 

آخرین مهلت ارسال آثار دوم اردیبهشت ماه سال ۹۹ است.




نظرات کاربران