در حال بارگذاری ...
با اعلام هیئت انتخاب دومین دوره؛

جشنواره تئاتر خیابانی فانوس بندر، «حکم جلب» را پذیرفت

با اعلام هیئت انتخاب و از سوی دبیرخانه جشنواره، نمایش های خیابانی راه یافته به دومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی فانوس بندر معرفی شدند.

به گزارش تئاتر گیلان، از سوی دبیرخانه جشنواره و با اعلام هیئت انتخاب جشنواره متشکل از علی بنائیان، مهدی درویش و امیر زبیدی، پس از بازبینی بیش از 82 اثر نمایش خیابانی، تعداد 12 اثر نمایشی را جهت شرکت در دومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی فانوس بندر در شهرستان بندر امام خمینی (ره) معرفی نمودند.

بر اساس این خبر، نمایش خیابانی «حکم جلب» به نویسندگی هومن میرمعنوی و کارگردانی ریحانه حسین‌زاده نیز به این جشنواره راه یافت.

 

دبیرخانه دومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی فانوس بندر با توجه به اطلاعیه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنا به توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و در راستای حمایت از سلامت اعضای گروه های نمایشی شرکت کننده و تماشاگران و همچنین به منظور انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا، پس از جلسه مدیران ستاد جشنواره در شهرداری بندرامام خمینی(ره)، تصمیم به تعویق انداختن جشنواره در اسفندماه سال جاری نموده و در سال آینده برگزار خواهد کرد.

 

دومین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی فانوس بندر توسط شهرداری بندر امام خمینی(ره) و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان برگزار میگردد.




نظرات کاربران