در حال بارگذاری ...

انتخاب «رازها و دروغ ها» در دومین جشنواره تئاتر کیش

به گزارش تئاتر گیلان، مرجان موسی نژاد از رشت در دومین جشنواره تئاتر کیش با «رازها و دروغ‌ها» برگزیده دومین جشنواره تئاتر کیش در بخش طرح و ایده مکتوب شد.

 

هیئت انتخاب دومین جشنواره تئاتر کیش در بخش طرح و ایده مکتوب، متشکل از توحید معصومی، حسین رحیمی، مجید رحمتی و عبدالرضا شیبانی (ناظر هیئت داوران) بعد از بررسی از میان همه طرح ها و ایده های مکتوب رسیده به دومین جشنواره تئاتر کوتاه کیش ، «رازها و دروغ‌ها» به نویسندگی مرجان موسی نژاد از رشت را به عنوان اثر برگزیده این بخش برگزیدند.

 

دومین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه کیش به دبیری عباس نجاری؛ در سه بخش مسابقه‌ای، نمایش‌های ساحلی، کافه‌ای و طرح‌ها و ایده‌های اجرایی مکتوب ۲۶ لغایت ۲۸ بهمن در جزیره کیش برگزار شد. مرجان موسی نژاد از بازیگران و نویسندگان فعال و شاخص استان گیلان و عضو "گروه نمایش آژدهاک" است. وی سابقه بازی در نمایش‌های آنتیگون با سالاد فصل، روایت یک مرگ در خانه.وا.ده، تانگوی شیطان، کیفر یا خیلی خیلی خصوصی و... را دارد. حضور در در چندین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و دیگر جشنواره‌های معتبر تئاتری در سطح کشور، نویبسندگی چندین نمایشنامه از جمله فصل گریه، درون استخوان‌هایم زنی آواز می‌خواند، صحنه هایی از یک رسوایی، میر مطهر، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر و... و کسب جوایز متعدد به عنوان نویسنده و بازیگر در کارنامه کاری خود دارد. چند اثر از برگزیده نمایشنامه‌های این نویسنده و بازیگر به صورت کتاب به چاپ رسیده است.




نظرات کاربران