در حال بارگذاری ...

«باران و دیگران» به صحنه می‌رود

به گزارش تئاتر گیلان، گروه تئاتر رویداد با یاد و خاطره‌ی زنده یاد امیر بدرطالعی، نمایش «باران و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی میلاد دافساری را به تهیه کنندگی موسسه بداهه سازان آیین کهن، در مجتمع خاتم الانبیاء رشت به روی صحنه می‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است: باران و حامی هر دو در شهری دانشجو هستند. آن‌ها پس از یک دوره رابطه عاشقانه تصمیم به جدایی می‌گیرند. همه چیز ظاهرا روال عادی خود را دارد تا زمانی که کامبیز در اینستاگرام عکسی را به حامی نشان می‌دهد و...

پریسا قاسمی، محمد شکوری، میلاد دافساری و مهرداد آبسالان بازیگران این نمایش هستند.

عوامل نمایش عبارتند از: دنیا نوری و شادی لایق فرصت(گروه کارگردانی)، وحید میری و شهرزاد خادم(گریم)، میلاد دافساری(طراح صحنه و لباس)، نوید رنجی(اجرای دکور)، حامد کریمی پور(عکاس)، دنیا نوری(ساخت تیزر)، سبحان فرزانه(تدوین تیزر)، جعفر نیازی(پوستر و بروشور)، ماهان رشیدی، علیرضا حسن پور(مدیران صحنه)

این نمایش پیش ازاین با نام «وقایعی درباره من، باران و دیگران» و با بازی عارفه درستکار و مرتضی زینل در پلاتوی هفت رشت روی صحنه رفته بود.

«باران و دیگران» از سوم الی چهاردهم اسفند (بجز ۷ و ۹ اسفند) ساعت ۷ عصر در سالن وارش مجتمع خاتم‌الانبیاء(ص) اجرا خواهد شد.

علاقه مندان برای تهیه بلیت به سایت هفت ساز مراجعه کنند.




نظرات کاربران