در حال بارگذاری ...
سهم هنرمندان گیلان در سی‌و‌هشتمین جشنواره تئاتر فجر؛

دریافت یک لوح تقدیر و نامزدی در پنج بخش جشنواره

هنرمندان استان گیلان با دریافت یک لوح تقدیر و نامزدی در بخش‌های مسابقه رادیو تئاتر و نمایش‌های خیابانی سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، به کار خود پایان دادند.

به گزارش تئاتر گیلان در بخش به‌علاوه فجر، فردین افشارفر از گیلان که «مانداب» را با مهدی کیهان نژاد در عمارت نوفل لوشاتو به صحنه برد، به همراه چند کارگردان دیگر، لوح تقدیر و جایزه نقدی این بخش را دریافت کرد.

 

بر اساس همین گزارش، هیئت داوران بخش رادیو تئاتر سی‌و‌هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از بهرام ابراهیمی، ایوب آقاخانی و فریدون محرابی، نامزدهای دریافت جوایز این مسابقه را در هفت رشته افکت زنده (فولی آرت)، تهیه‌کنندگی، بازیگری زن، بازیگری مرد، نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی و رادیوتئاتر معرفی کردند.

 

در این بخش؛ بهرام نوری با اثر «کادوی تولد» در رشته تهیه‌کنندگی و زینب شعبانی و مهسا طالبی با «از ورشو تا تهران» از رشت به‌ترتیب در رشته‌های بازیگری زن و نمایشنامه‌نویسی نامزد دریافت جایزه شدند.

 

همچنین هیئت داوران بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر متشکل از حسین مسافر آستانه، علیرضا استادی و مجید صالحی نامزدهای دریافت جوایز این مسابقه را در شش رشته موسیقی، طراحی فضا، بازیگری مرد، بازیگری زن، طرح و ایده‌پردازی و کارگردانی معرفی کردند.

 

گروه موسیقی نمایش «سایلنت» و امیر امینی (کارگردان نمایش «شال برون») از لاهیجان نیز دیگر هنرمندان گیلانی هستند که به ترتیب در رشته‌های موسیقی و کارگردانی بخش نمایش‌های خیابانی جشنواره نامزد دریافت جایزه شدند.

 

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی‌مرند در بخش‌های مسابقه تئاتر صحنه‌ای، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، نمایش‌های خیابانی، رادیوتئاتر، دیگرگونه‌های اجرایی، مسابقه و نمایشگاه عکس، مسابقه و نمایشگاه پوستر و اقلام تبلیغاتی، تئاتر ملل و پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران برگزار شد.




نظرات کاربران