در حال بارگذاری ...
با انتشار جلد چهارم مجموعه نمایشنامه؛

آثار نمایشی محمود طیاری کامل می‌شود

معرفی و نقد ۲۶ اثر نمایشی در "تئاتر بی‌حامی امروز"

به گزارش تئاتر گیلان و به نقل از هنرآنلاین؛ محمود طیاری نویسنده و شاعر پیش‌کسوت که جلد چهار مجموعه آثار نمایشی را در انتشارات افراز در دست چاپ و نشر دارد به هنرآنلاین گفت: تاکنون سه جلد از این مجموعه تحت عناوین تریلوژی "مار نقره" به همراه 6 نمایشنامه تک پرده، جلد دوم "جاده آرامگاه" به همراه سه نمایشنامه بلند و چند تک پرده‌ای و جلد سوم با عنوان "من که آهو نیستم " از همین انتشارات نشر یافته است.

او با این توضیح که جلد چهارم شامل نمایشنامه‌های "اپرای پیاز"، "مستر موش"، "مطالعات خیس" و "پس گل من کو" است، ادامه داد: با انتشار مجلد چهارم، دوره کامل آثار نمایشی من در دسترس علاقه‌مندان تئاتر قرار می‌گیرد.

طیاری همچنین از انتشار کتاب "تئاتر بی‌حامی امروز" با زیر عنوان معرفی و نقد 26 اثر نمایشی اجرایی از 1372 تا 1397 خبر داد و افزود: این اثر با همکاری پسرم علیرضا طیاری تالیف شده و به تازگی به اهتمام انتشارات سمام (شهر باران) در شهر رشت نشر یافته است.

او با این توضیح که هجده پرداخت به آثار تئاتری اجرا شده توسط پسرم انجام شده، تصریح کرد: نقد و معرفی هشت اجرا و آنالیزشان توسط خودم صورت گرفته است که دربرگیرنده تئاترهایی است که در دهه 70 و 80 در شهر رشت اجرا شدند.

محمود طیاری در سال 1317 در رشت به دنیا آمده است. او بیش از 40 سال در زمینه شعر، داستان کوتاه و نمایشنامه‌نویسی فعالیت کرده و در این زمینه‌ها جوایزی هم کسب کرده است.




نظرات کاربران