در حال بارگذاری ...

اجرای «ترانه های قدیمی» در فومن

«ترانه های قدیمی» تئاتری موزیکال و اجتماعی است که به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی فرزانه دادخواهی توسط موسسه فرهنگی شکوه پرواز چیکا در سالن شهدای خدمتگزار اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش تئاتر گیلان، «ترانه‌های قدیمی» از تعدادی قطعات کوتاه نمایشی درباره تهران و مردم این شهر تشکیل شده که به نوعی تیاتر موزیکال با بهره‌‌گیری از ترانه‌های قدیمی ایرانی محسوب می‌شود و پاساژ‌های نمایشی وصل کننده قطعات اثر به یکدیگر هستند.

 

حدیث برزگر، رضا حنیفه زاده، هانیه امیدزاده، محمدعلی هاشمی، ریحانه دلیری، محمد مهدی ملک پور، فروز پورغفار، علی اخوان و فرزانه دادخواهی، بازیگران این نمایش هستند و محمدعلی شکورزاده، مشاور کارگردان این اثر است.

 

گروه موسیقی این اثر: آواز از محمدعلی هاشمی و دیگر عوامل گروه موسیقی: مهدی شریفی، رضا حنیفه زاده، محمد عزتی، محمد ملک پور، امید رضا عبدالله پور، محمد رمضانی می‌باشند.

 

نمایش ترانه های قدیمی از ۲۴ الی ۲۸ آذرماه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن به اجرای عموم درخواهد آمد و علاقه مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، سایت تیوال و دانشکده فنی مهندسی فومن مراجعه نمایند.




نظرات کاربران