در حال بارگذاری ...

بچه‌های آستارا به تماشای «کتاب سحرآمیز» نشستند

نمایش «کتاب سحرآمیز»، با موضوع آموزه‌های اخلاقی به همت گروه‌ هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا با استقبال شهروندان و گردشگران در این شهر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر گیلان و به نقل از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا، این نمایش در کانون فرهنگی امام خمینی(ره) اداره آموزش و پرورش تا پایان هفته جاری ساعت ۹ صبح برای گروه سنی کودک و نوجوانان اجرا می‌شود و به دلیل جذابیت داستان، والدین نیز تماشا می‌کنند.

شاپور تشرینی اظهار کرد: سعیده شهیدی کارگردان، مهرداد پیروزان نویسنده و جانان توانگر، مریم قنبری، محمدرضا مهرپرور، مهرداد پیروزان، راستین ولی پور و اردلان شکاری بازیگران آن هستند.

وی بیان کرد: طراحی صحنه، لباس و برخورداری از پیام های اخلاقی نظیر راستگویی و امانت داری و اشاره به برخی آسیب های اجتماعی از ویژگی های نمایش است.

وی ادامه داد: شهیدی ۶ نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان کارگردانی کرده است و به زودی نمایش کمدی ازدواج لاکچری به نویسندگی و کارگردانی منصور سفیدگر در آستارا روی صحنه خواهد رفت.

تشرینی گفت: در آستانه شب یلدا، جشنواره فرهنگی با برنامه های شاد و متنوع با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان و سازمان مردم نهاد پویندگان آرمان شهر در سالن آمفی تئاتر ارشاد آستارا برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران