در حال بارگذاری ...

« بره خوش آواز » به صحنه رفت

نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » به نویسندگی هادی آذرنگ و کارگردانی سید سعید نعمتی و با حضور خاله مهتاب از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر در ۳۰ سانس در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در حال اجرا می‌باشد .

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » به نویسندگی هادی آذرنگ و کارگردانی سید سعید نعمتی و با حضور خاله مهتاب و اجرای مسابقه توسط معین زرتاج ، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری رشت از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر در ۳۰ سانس در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در حال اجرا است .

«بره خوش آواز» قصه‌ی بره‌ای است که بدلیل بازیگوشی و گوش نکردن به حرف بزرگترهای خود از گله جدا شده و اسیر گرگ می‌شود و ...

در نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » جلال عباس نیا، پویا ییلاقی، مهرزاد شجاعی و مریم قلی نژاد به ایفای نقش می‌پردازند .همچنین رها برنجکار ( منشی صحنه ) و امیر محمد سکوتی ( دستیار کارگردان ) از دیگر عوامل این نمایش است .

گفتنی است از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر اجرای ویژه مدارس و تاریخ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۹۸ ساعت 7 عصر اجرای عموم است.




مطالب مرتبط

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «تعبیر خواب‌های وارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار به صحنه رفت. در خلاصه نمایش آمده است: آوازه منیژه و نظام ورد زبون همه بود، صد بار خانم بهش گفت یه نعل اسب ...

|

نظرات کاربران