در حال بارگذاری ...

« بره خوش آواز » به صحنه رفت

نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » به نویسندگی هادی آذرنگ و کارگردانی سید سعید نعمتی و با حضور خاله مهتاب از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر در ۳۰ سانس در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در حال اجرا می‌باشد .

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » به نویسندگی هادی آذرنگ و کارگردانی سید سعید نعمتی و با حضور خاله مهتاب و اجرای مسابقه توسط معین زرتاج ، با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری رشت از تاریخ ۱۸ تا ۳۰ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر در ۳۰ سانس در محل سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت در حال اجرا است .

«بره خوش آواز» قصه‌ی بره‌ای است که بدلیل بازیگوشی و گوش نکردن به حرف بزرگترهای خود از گله جدا شده و اسیر گرگ می‌شود و ...

در نمایش کودک کمدی موزیکال « بره خوش آواز » جلال عباس نیا، پویا ییلاقی، مهرزاد شجاعی و مریم قلی نژاد به ایفای نقش می‌پردازند .همچنین رها برنجکار ( منشی صحنه ) و امیر محمد سکوتی ( دستیار کارگردان ) از دیگر عوامل این نمایش است .

گفتنی است از تاریخ ۱۸ تا ۲۹ آبان ماه ۹۸ صبح و عصر اجرای ویژه مدارس و تاریخ ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۹۸ ساعت 7 عصر اجرای عموم است.




نظرات کاربران