در حال بارگذاری ...
برای دومین بار طی سال جاری منتشر شد

فراخوان اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی گیلان

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی این استان خبر داد.

به گزارش تئاتر گیلان از پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید امیر مصباح با اعلام این خبر، افزود: فقط اعضای هسته مرکزی (هیئت مدیره) گروه‌های دارای پروانه نمایش استان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۳ گروه نمایشی ثبت‌شده در گیلان وجود دارد، تأکید کرد: آن دسته از گروه‌های نمایشی استان که تا کنون موفق به ثبت گروه خود نشده‌اند تا پایان آذرماه امسال فرصت دارند مشخصات خود را در سامانه ثبت گروه‌های نمایشی ایران به آدرس www.esteghrar.ir ثبت نمایند.

مصباح ادامه داد: علاقه‌مندان برای حضور و اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی گیلان نیز می‌توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی و رزومه فعالیت، برای ثبت‌نام و انجام مراحل تائید صلاحیت فردی با مراجعه به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان – کارشناس مسئول نمایش، اقدام لازم را به عمل آورند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان دارای پنج عضو اصلی و دو نفر به‌عنوان اعضای علی‌البدل است.

 

فایل فرم ثبت‌نام در پایان این مطلب قابل دریافت است.

 

 




نظرات کاربران