در حال بارگذاری ...
با اجرای نمایشی از لاهیجان در همدان؛

«دنیای رنگی رنگی» در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود

نمایش «دنیای رنگی رنگی» از لاهیجان در بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر گیلان از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ "دنیای رنگی رنگی" به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم که کاری از گروه همزاد لاهیجان برای گروه سنی خردسال است، در بخش مسابقه (تئاتر خردسال) بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

این نمایش به کودکان می‌آموزد هر فصل دارای چه رنگهایی ست و زیبایی دنیای اطراف ما بخاطر کنار هم چیده شدن رنگ­هاست. نمایش "دنیای رنگی رنگی" با عروسک و چمدان اجرا می‌شود. موسیقی در این تئاتر به‌صورت انتخابی است که متناسب با هر فصل و رنگ‌های آن انتخاب شده است و با بازیگری و عروسک‌گردانی امیر تنها اجرا می‌شود و انتخاب موسیقی نیز توسط محمد نیازی انجام شده است. طراحی عروسک و دکور نیز توسط امیر تنها و سمیه منجم صورت گرفته است.

سمیه منجم دانش آموخته رشته گرافیک است که از سال٨۲ فعالیت در زمینه گرافیک و دیگر زمینه های هنری را آغاز کرده است و همچنین چند سالی ست علاوه بر گرافیک در کنار همسرش امیر تنها به فعالیت در زمینه طراحی صحنه، طراحی و ساخت عروسک و دیگر فعالیت های مربوط به تئاتر پرداخته است. کسب رتبه اول نویسندگی در بخش خردسال بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از موفقیتهای این هنرمند است.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به دبیری مجید قناد از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران