در حال بارگذاری ...
با اثری از هنریک ایبسن؛

«روسمرس هولم» به صحنه رفت

«روسمرس هولم» در روزهای ششم، هفتم و هشتم مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن و نهم و دهم مهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اجرا خواهد شد.

علیرضا بنیادی «روسمرس هولم» را به روی صحنه برد

 

به گزارش تئاتر گیلان، در خلاصه نمایش نامه این تئاتر آمده است: در «روسمرس هولم» پس از مرگ بئاته، همسر جان روسمر، کشیش و میراث دار سنت‌های خاندان روسمر در روسمرآباد، ربکا وست، آزادزنی شوریده از شمال نروژ، و روسمر تصمیم می‌گیرند به دور از فرمانهای کلیسا، با هم زندگی کنند و ر,سمر اعلام می‌کند که از دین برگشته است و قصد دارد برای دیگران آزادی و سعادت به ارمغان آورد.

 

موسسه فرهنگی وهنری شکوه پرواز چیکا این نمایش را که کاری از گروه نمایش رهبین است، درشهریور ماه سال جاری اجرای موفقی را در مجموعه هنر شهر آفتاب شیراز پشت سر گذاشته است.

 

کارگردان این اثر دکتر علیرضا بنیادی دارای دکترای ادبیات نمایشی از ارمنستان و مدیر گروه و عضو هیئت علمی بخش نمایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز می باشد. بنیادی داوریِ نوزدهمین جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی مسابقات سراسری قرآن و عترت (بخش فیلمنامه نویسی ۱۳۹۳) ، پژوهشگر برتر دانشگاه آزاد اسلامی شیراز (۱۳۹۲)، داوری اولین دوره مسابقات تئاتر جوان استان فارس (۱۳۷۸) و کارگردانی و اجرای عمومی نمایش هنگامه ای که آسمان شکافت (شیراز ۱۳۹۴) و طراحی- بازیگری و کارگردانی نمایش مکبث اثر ویلیام شکسپیر (شیراز ۱۳۹۷) و ... را در کارنامه خود دارد.

 

آرش جمالدینی، پریسا بصیری پور، محمد هاشم پور، سید آرمان احمدی، یلدا علوی فر و محمد جمالدینی بازیگران این نمایش هستند.

 

از دیگر عوامل این اثر: دستیار کارگردان و منشی صحنه: نرجس عبودی، مدیر امور فنی و پشتیبانی: مهرداد کاویانی، مدیر صحنه: امیرحسین صفی شاهی، آهنگساز و اجرا: عبدالرضا توتونچی، طراح نور: صمد فرهنگ، طراح لباس: مهسا میرصادقی، طراح پوستر و بروشور: مرضیه هاشمی، عکس و تیزر: اردلان زینتی (استودیو اپیک)، صدابردار: میثم جوکار، روابط عمومی: سارا صحت، طراح گریم: آزاده بلادی

 

«روسمرس هولم» در روزهای ششم، هفتم و هشتم مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن شهدای خدمتگزار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن و نهم و دهم مهر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران