در حال بارگذاری ...

مجید مژدهی «با زخمی بر شانه هایش» به صحنه می‌رود

«با زخمی بر شانه هایش» از یک الی پنج مهر در ۷ نوبت در سالن شهید انصاری(وارش) مجتمع فرهنگی- هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش «با زخمی بر شانه‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی و با همکاری بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گیلان به صحنه می‌رود.

در خلاصه‌ی نمایش آمده است: در اروندرود و در شب عملیات، جلال شریفی، جانِ دوست و همرزم خود رضا را که بسیار ترسیده نجات می‌دهد و خود از ناحیه شانه مصدوم می‌شود و به آب می‌افتد. اما هرگز تنش از آب بیرون نمی‌آید و حالا 7 سال است که مفقود است و همسرش که تازه 15روز بود که با جلال ازدواج کرده، سالهاست که چشم به راه بازگشت جلال است و از سویی کابوس شب عملیات، رضا را برآن داشته تا دوره غواصی ببیند و نیت می‌کند که برای جست و جو سالی یک بار به اروندرود برود. از سویی دل در گرو همسر همرزم خود دارد و چند باری از او خواستگاری کرده اما شیرین همچنان در انتظار بازگشت همسرش است...

در این اثر، رضا حقی به‌عنوان مشاور کارگردان و محمد رسائلی، بهزاد صدقیانی، مریم مومنی مقدم  محمد گودرزی ایفای نقش می‌کنند.

صدرا اصغری(دستیار کارگردان)، محمد رسائلی(طراح صحنه و لباس ونور)، مرتضی غلامی(طراح  و اجرای گریم)، مجید کاظم زاده مژدهی(انتخاب و اجرای موسیقی)، هامون مرتضایی(گرافیست و اعلانهای تبلیغی)، آرمین یوسف زاده(ساخت مولتی مدیا)، صدرا اصغری(اجرای نور)، میلاد ثابت(اجرای موسیقی) و دستیاران صحنه نیز امیرر ضا غفاری، عارف روستای و آرمین صنم گل دیگر عوامل این نمایش هستند.

«با زخمی بر شانه هایش» از یک الی پنج مهر در 7 نوبت در سالن شهید انصاری(وارش) مجتمع فرهنگی- هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، مجید کاظم زاده مژدهی، نمایش «دروغ» را به نویسندگی فلوریان زلر به صحنه برد. موضوع اصلی نمایشنامه «دروغ»، قرارگیری در موقعیت بحرانی و تصمیم گیری در آن لحظه بحرانی است و دروغ ...

|

نظرات کاربران