در حال بارگذاری ...

پوستر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رونمایی شد

پوستر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با حضور مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه رونمایی شد.

به گزارش تئاتر گیلان از روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، در مراسم نشست خبری و رونمایی پوستر دهمین جشنواره شهروند لاهیجان، فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری لاهیجان ، مدیر کل و معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار لاهیجان، اعضای ستاد اجرایی جشنواره، جمعی از مدیران شهرستان، اصحاب رسانه و هنرمندان حضور داشتند.

شهردار لاهیجان و دبیر دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این جلسه گفت: ۱۶۸ اثر از ۲۵ استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۴۴ اثر در بخش مسابقه و ۲۴ اثر در بخش کودک شرکت کردند.

مسعود کاظمی افزود: از ۷۰ شهرستان متقاضی حضور در جشنواره بودند که بیشترین آثار رسیده از گیلان ۳۱ اثر، تهران ۲۱ اثر، اصفهان ۱۹ اثر، کردستان ۱۷ اثر و کرمانشاه ۱۱ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی داوران بازبین، ۱۴ کار در بخش مسابقه و ۵ کار کودک پذیرفته شدند.

در پایان محمد علی صادق حسنی دبیر اجرایی دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هم گزارشی از روند برگزاری جشنواره و دبیرخانه ارائه کرد.

دهمین جشنواره تأتر خیابانی شهروند در ۸ نقطه از سطح شهر لاهیجان با حدود ۹۰ اجرا در۳ روز با حضور داوران مطرح کشور از ۲۶ تا ۲۹ مرداد ماه سالجاری برگزار می‌گردد.




مطالب مرتبط

در دیدار با مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح شد

تقاضای شهردار لاهیجان از هنرمندان؛ طرح معضلات شهری و شهروندی در قالب هنر نمایش
در دیدار با مدیرکل هنرهای نمایشی مطرح شد

تقاضای شهردار لاهیجان از هنرمندان؛ طرح معضلات شهری و شهروندی در قالب هنر نمایش

شهردار لاهیجان و دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در آخرین روز از برگزاری اجراهای این رویداد ملی با مدیرکل هنرهای نمایشی دیدار و به تماشای بخشی از اجراها نشست.

|

نظرات کاربران