در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی «پوپک و پادشاه سرزمین زباله‌ها» در رودسر

نمایش خیابانی «پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها» کاری از انجمن نمایش و گروه تئاتر هوسم رودسر در میدان شهرداری اجرا شد

به گزارش تئاتر گیلان، کمال عباس نژاد سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر با اعلام این خبر افزود: به سفارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رودسر، نمایش خیابانی کودک «پوپک و پادشاه سرزمین زباله‌ها» با هدف کاهش تولید زباله عصر روز شنبه ٥ مرداد ٩٨ در میدان شهرداری رودسر به اجرا درآمد..

وی گفت : نمایش خیابانی «پوپک و پادشاه سرزمین زباله ها» کاری از انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر و گروه تاتر هوسم، به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محسن پورنظری می‌باشد که با زبانی کودکانه و موزیکال، ضمن توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، به آموزش تفکیک زباله از مبداء می‌پردازد.

عباس نژاد ادامه داد : اجرای این نمایش در راستای اقدامات تحسین برانگیز شهرداری رودسر جهت فرهنگ سازی کاهش تولید زباله برگزار شد که مورد استقبال همشهریان قرار گرفت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر در پایان تصریح کرد : سیده مائده هوشیار - امیر روانان - غزال کیهان و محسن پورنظری نقش آفرینان نمایش ، کیمیا قربانعلی پور و پریسا مهدی پور بعنوان منشی و مدیر صحنه و جواد جانعلی زاده - جلال قیاصی و کامران شریفی بعنوان موسیقی در این نمایش همکاری داشتند.

این نمایش ساعت ٧ عصر روز یکشنبه ٦ مرداد نیز در میدان شهرداری رودسر ، اجرا خواهد شد و سپس در پارک های ساحلی و جنگلی کلاچای، پابکسر، واجارگاه و سواحل دریا اجرا خواهد شد. «پوپک و پادشاه سرزمین زباله‌ها» تا 14 مرداد در نقاط یاد شده، پذیرای عموم علاقمندان است.

اجرای تاتر خیابانی با موضوعات روز جامعه با همکاری شهرداری - شورای اسلامی شهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری گروه های نمایشی ، ادامه پیدا خواهد کرد.




نظرات کاربران