در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «کبوتری ناگهان» در لنگرود

نمایش «کبوتری ناگهان» از سوی آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ققنوس لنگرود و با همکاری انجمن نمایش این شهرستان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر گیلان، «کبوتری ناگهان» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مریم مرادی، روایت زندگی مادر(خانم جان) و دختری(نزهت جهان)‌ست که به موازات یکدیگر پیش می‌روند. نزهت جهان، زنی شاعر مسلک است که در اتاق‌های تودرتوی خانه‌اش می‌چرخد و بی‌دغدغه نان اشعار شاتو بریان را از برمی‌کند. با این‌ همه او نیز دردی دارد، درد بی‌فرزندی. درختی است که چون باری بر دلش نمی‌نشیند، بی‌ثمرش می‌خوانند و چون این درخت بی‌ثمر شد باید دخیل از گردنش باز کرد و به درخت دیگری بست و فروغ حشام (همسر نزهت جهان) که ادامه زاد و رودش، تمام نشان و مُهر مردانگی‌شان است، از صنم رشتی، زنی که آوازه خوشی ندارد، صاحب بچه می‌شود.

محمد امین، معصومه عاشوری، مریم مرادی، زهرا نوروزی، کوثر کریمی، لیلا حیدری و شیدا علیزاده هنرمندانی هستند که در «کبوتری ناگهان» به روایت حال و روز زنان اندرونی در خانه‌ای قجری می‌پردازند و مهرانه به نهاد نیز به عنوان مشاور و طراح صحنه گروه را همراهی می‌کند.

این نمایش ساعت ٧ شب سوم لغایت هفتم مردادماه در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به تماشای این نمایش می توانند علاوه بر امکان تهیه بلیت در گیشه، جهت رزرو با شماره ٠٩٩١٠٥٨٢٠٨٤ تماس حاصل نمایند.




نظرات کاربران