در حال بارگذاری ...

«قضیه مترانپاژ» در انزلی

گروه تئاتر فرهنگ بندر انزلی، «قضیه مترانپاژ»، اثری از الکساندر وامپیلوف را به کارگردانی محمد رضا حسین‌زاده اجرا به صحنه می‌برد.

به گزارش تئاتر گیلان، «ماجرای مترانپاژ»، نمایشی تک‌پرده‌ای است که در سال ۱۹۷۱ نگاشته شده است. داستان مدیر هتل کم ستاره‌ای است به نام کالوشین که با یکی از مسافرانش به نام پاتاپف درگیر می‌شود و طی اتفاقاتی شک می‌کند که شاید پاتاپف آدم مهم و صاحب‌منصبی باشد. این سوءتفاهم باعث می‌شود تا خود را به دیوانگی بزند تا از تبعات مصیبت‌بار احتمالی که تصور می‌کند ممکن است به دلیل درگیری با چنین آدمی که از مرکز آمده و شاید درصدد تنبیه و حتی اخراج او برآید، فرار کند.

بازیگران این نمایش عبارتند از: فرهاد رحمان‌زاده، محمد یوسف راد، محمدرضا حسین‌زاده، علیرضا شکورپور، زهرا میری، شقایق آقامحمدی و نوید نظرمحمدی

دیگر عوامل این نمایش نیز: کوثر غریب(منشی صحنه و مدیر رسانه‌ای)، اسماعیل مهدوی(طراحی و ساخت دکور)، سیمین لباده‌ای(طراح لباس، یسری مقدم(نور و صدا)، سروناز سلطانی(گریم)، امیر دشتوایی(طراح گرافیکی و تیزر) هستند.

«قضیه مترانپاژ» از تاریخ 25 تیر لغایت 10 مرداد در آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی، واقع در میدان مالا- خیابان معلم اجرا خواهد شد.




نظرات کاربران