در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش آئینی «شال برون»

گروه تئاتر خورتاب لاهیجان، نمایش آئینی «شال برون» را برای اجرا در جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان آماده می‌کند.

به گزارش تئاتر گیلان، امیر امینی نویسنده و کارگردان این نمایش در خلاصه‌ای که از نمایش در اختیار گذاشت، گفت: ارباب می‌خواهد دختر خود را به عقد پسر روس در آورد ولی دختر ارباب دلداده‌ی پسر روستایی است. پسر روس با مجمع هایی پر از وسیله به خواستگاری می‌رود و مراسم شال برون رو انجام توسط اهالی می‌دهد. ولی دختر چشمش هیچ کدام از اینها را نمی‌گیرد و ارباب ناچار از این اتفاق مسابقه‌ای بین پسر روستایی و پسر روس می‌گذارد که در نتیجه پسر روستایی برنده‌ی این مسابقه بوده و مراسم شال برون و عروسی را شاهد می‌شویم.

 

امیرامینی، کامیاب فلاحتی، مائده داداشی، مرضیه یکتایی، مرتضی پورکریمی، معین گوهری، الهه یوسفی، حوریه رجبی، نیما مسعودی و سید پویا امامی از هنرمندانی هستند که در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش: ساناز قلی پور(دستیار کارگردان)، آرزو علی پور(طراحی فضا)، امیرامینی(طراحی فضا- لباس و حرکت)، سجاد حقگو و مهدی بهشاد(ساخت موسیقی و پخش)، جواد آتش دهقان(مدیر صحنه-ساخت تیزر و روابط عمومی)

این نمایش در روزهای دوشنبه17تیرماه، ساعت 18 ، 18:30 و 19:15 و سه شنبه 18تیرماه، ساعت 18:30 و 19:30 در مرکز تحقیقات گل و گیاه شهرستان لاهیجان واقع در کاشف السلطنه اجرا می‌شود.




نظرات کاربران