در حال بارگذاری ...

اطلاعیه مهم دفتر ثبت و استقرار گروههای نمایشی

معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، از صدور دو اطلاعیه مهم برای سرپرستان گروه‌های نمایشی استان خبر داد.

سید امیر مصباح، معاون هنری-سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: با توجه به اعلام دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی به جهت ثبت گروه های جدید در مرداد و شهریور ماه سالجاری، انجمن هنرهای نمایشی گیلان در اطلاعیه‌ای از سرپرستان تعدادی از گروههای نمایش خواست که تا روز پنجشنبه ٢٠/٤/ ١٣٩٨ نسبت به رفع نواقص گروه اقدام نمایند.

وی همچنین تاکید کرد که طبق این اطلاعیه، در صورت عدم اقدام لازم توسط سرپرستان گروههای اعلام شده، گروه نمایشی آنان از نظر دفتر ثبت و استقرار گروههای نمایشی غیر فعال اعلام می‌گردد و تمامی اعضا از جمله اعضای هسته مرکزی گروههای اعلامی از تمامی امتیازات علی‌الخصوص شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی محروم خواهند شد.

 

بر اساس این اطلاعیه، گروههای نمایشی مهر آژند به سرپرستی فاطمه توکلی، آماردیس به سرپرستی مجید پرکار، پرمه به سرپرستی روح اله بخت شاهی، لتو به سرپرستی حامد اخباری و فیامین به سرپرستی علیرضا عباسی به علت عدم فعالیت غیر فعال اعلام خواهند شد. از سرپرستان این گروهها خواسته شده تا در صورت داشتن فعالیت، مستندات خود را به واحد کارشناس نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ارائه نمایند.

 

همچنین در این اطلاعیه از گروههای نمایشی رویداد به سرپرستی مهدی طاهرپور، خورشید به سرپرستی علیرضا پارسی، مارلیک به سرپرستی سید غلامرضا میرمعنوی بیغرض و  پژواک به سرپرستی مهدی یوسفی‌زاده خواسته شده تا نسبت به تکمیل فرم‌های شماره ١ و ٤ و فرم اساسنامه و بارگذاری این فرم‌ها در سایت استقرار گروه های نمایشی اقدام نمایند. (در صورت عدم بارگذاری فرم‌ها توسط سرپرست گروه، گروه غیر فعال اعلام خواهد شد)

سرپرستان گروه‌های نمایشی یاد شده می‌بایست پس از رفع نواقص مدارک را به واحد کارشناسی نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل نمایند.

تذکر٢: سرپرستان گروه های نمایشی بالا به جهت انجام امور مربوط به سایت با دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی به شماره تلفن ۰۲۱۶۶۷۴۸۰۱۱ تماس حاصل نمایند.

 

این مقام مسئول افزود که انجمن هنرهای نمایشی گیلان در اطلاعیه‌ای جداگانه از تمامی گروههای نمایشی خواست که مستندات اجراهای خود را در سال‌های 96 و 97 ارائه نمایند.

در این اطلاعیه آمده است با توجه به اعلام دفتر ثبت و استقرار گروه های نمایشی به جهت ثبت گروه های جدید در مرداد و شهریور ماه سالجاری به این وسلیه به اطلاع  تمامی ٣٣ سرپرست گروه های نمایشی گیلان (بدون هیچ استثنایی) می‌رساند که فقط تا تاریخ ٢٠ /٤/ ١٣٩٨ فرصت دارند تا مستندات اجرای نمایش (فقط پرینت تایید اجرا از روی پرتال تاتر استان به گونه‌ای که تمامی موارد با تاریخ و... در آن دیده شود) در سال های ١٣٩٦ و ١٣٩٧ را به واحد کارشناسی نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تحویل نمایند.

تذکر: در صورتی که سرپرستی گروهی پرینت تایید اجرا را تا تاریخ یاد شده تحویل ندهد به علت عدم وجود مدارک و مستندات گروه غیر فعال اعلام خواهد شد و تمامی اعضا از جمله اعضای هسته مرکزی گروه از تمامی امتیازات علی الخصوص شرکت در انتخابات انجمن هنرهای نمایشی محروم خواهند شد.

تذکر٢: در صورتی که گروهی اجرای نمایش داشته باشد و نسبت به ارایه اسناد اقدام نکند  گروه غیر فعال اعلام خواهد شد تا گروه های دیگر بتوانند کار ثبت گروه ها را انجام دهند زیرا در غیر صورت سایت برای کل استان بسته می ماند و هیچ گروهی امکان ثبت جدید نخواهد داشت.




نظرات کاربران