در حال بارگذاری ...
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی استان؛

فراخوان سی‌ویکمین جشنواره استانی تئاتر گیلان منتشر شد

به گزارش تئاتر گیلان از پورتال اطلاع رسانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با اعلام این خبر افزود: جشنواره تئاتر استانی صرفاً مختص آثار نمایشی تولید شده هنرمندان استان است که اجرای عموم آنها حد فاصل زمانی پس از اتمام سی‌امین جشنواره تئاتر گیلان لغایت دهم مهرماه سال جاری تولید شده و اجرای عموم داشته‌اند.

به گفته وی؛ نمایش‌های حاضر در جشنواره نباید توسط همان گروه (کارگردان و یا بازیگران) در بخش‌های رقابتی دیگر جشنواره‌ها اعم از جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای، سراسری و بین‌المللی شرکت داشته باشند.

 

فاضلی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، پانزدهم مهرماه معین شده است، تصریح کرد: هنرمندانی که قصد شرکت در جشنواره را دارند قبل از موعد مقرر، مدارک مورد نیاز را به واحد کارشناسی نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تحویل نمایند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: زمان اعلام نتایج حضور در جشنواره ٢٢ مهرماه، شروع جشنواره نهم آبان و اختتامیه جشنواره دوازدهم آبان‌ماه ١٣٩٨ خواهد بود.

 

وی در پایان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، دانلود فراخوان و فرم شرکت در جشنواره می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به آدرس https://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.




نظرات کاربران